ההזמנה לארוע
ההזמנה לארועצילום: ערוץ 7

האזינו לראיון המלא

מרים גרבובסקי, מורתה של הלל אריאל הי"ד שנרצחה בשבוע שעבר בביתה, מספרת לערוץ 7 על היוזמה המיוחדת של חברותיה של הלל - תפילת הלל המונית.

התפילה תתקיים מחר (רביעי), ראש חודש תמוז, בבית רעים בקריית ארבע.

גרבובסקי סיפרה, "בתוך כל הטלטלה הגדולה של הרצח של הלל שלנו, ניסינו לחשוב איך אנחנו מרימים את עצמנו ואת כל עם ישראל יחד איתנו מהמציאות הזאת, כי ברור לנו שהרצח של הלל הוא לא רצח במישור הפרטי והאישי, אלא יש כאן באמת כאן פגיעה בעם ישראל כשדבר כזה קורה ולכן אנחנו חייבים להתרומם ביחד".

"הבנות הציעו להרים תפילת הלל המונית לזכרה של הלל שלנו, ובאמת תפילת ההלל כל כך מאפיינת את מה שהלל שלנו הייתה - ההודאה, הכרת הטוב, העין הטובה והחיבור לירושלים ולבית המקדש - וחשוב לנו מאוד שכל הנשים של עם ישראל יבואו ויצטרפו אלינו ויתנו כח ויקבלו כח", הוסיפה.

בתפילה צפויה להשתתף גם מרים פרץ, אמם של אלירז ואוריאל פרץ הי"ד.

גרבובסקי שלימדה את הלל סיפרה על הדרך בה ספגה הלל את החומר הנלמד, "היא הייתה תלמידה שכל מורה הייתה שמחה להיות מורה שלה, תלמידה שאהבה ללמוד, אהבה להיות חלק מהשיעור.

"ההורים שלה סיפרו שבעקבות אחד השיעורים שלימדתי אותם באחד הטיולים שלהם בארץ היא עצרה את כל המשפחה הורידה אותם מהאוטו והדריכה אותם, היא פשוט חיה את הדברים שהיא למדה, בענווה מוחלטת בשקט ובנעימות".

ההזמנה לאירוע
ההזמנה לאירועצילום: ערוץ 7