לא רק אקססוריז
לא רק אקססוריזצילום: מרים אלסטר פלאש 90

"השקיעה, אנחנו חייבות להספיק להגיע לפני השקיעה!" המחשבה הזאת חולפת בראשי.

אני מתבוננת לכיוון הים ורואה את מרים הצלמת נטועה במקומה על שפת המים, מנופפת אליי בידיה שאזדרז.

הכול ערוך ומוכן בשבילנו: הים שיוצר את מנגינת הרוגע, משב רוח מלטף, תפאורת הקשתות העתיקות שלרגע נדמה לי שהרומאים בנו אותם במיוחד לרגע הזה, והשמש שעומדת תלויה ומחכה לזהבה.

אני מתבוננת בה צועדת לעברנו בזהירות ובהקשבה. כל צעד על החול החם כבר לא פשוט לה. ממרומי שבעים ושלוש שנותיה וההתמודדויות הרפואיות שקופצות לביקור לעתים קרובות יותר - הקצב הופך להיות אחר, מתון יותר. והשמש, עם כל הכבוד, תמתין לה עוד קצת. לא כל יום בגיל הזה את הופכת לרגע לדוגמנית של 'פנימה'.

הלבוש הוא גורם משפיע בתפיסת הגיל, ובכל בוקר מחדש אנחנו בוחרות להיראות צעירות או מבוגרות בעזרת החולצה ששלפנו מהארון. לכן, בעיניי, התאמת הלבוש בגיל השלישי דורשת יותר הקשבה והתבוננות.

אי אפשר להתחמק מהעובדה שבשלב זה הגוף מאבד משהו ממראהו המוצק והאסוף ונוטה להיראות יותר רפוי. אך בעזרת הבנה ודיוק בבחירת הגזרות והבדים, ניתן להשוות לו מראה אחיד ונכון.

מידה
היזהרי שלא להתפתות למידות גדולות מדי, ובחרי במידה שמתאימה למבנה גופך. בחירה במידה שגדולה ממידותייך מדגישה את המראה הרפוי.

גזרה
חפשי בגדים עם גזרה מוגדרת, כלומר בגדים שיש להם חיתוך ברור באזור המותן או מתחת לקו החזה. בגדים בגזרה ישרה משרתים את המראה הנפול, ולזה את לא זקוקה.

בדים
בחירת הבדים צריכה להיות מושכלת. בדים בעלי צפיפות סיב גבוהה יותר יעניקו לגופך מראה חטוב יותר.

הלבשה תחתונה
כאשר בוחרים נכון את ההלבשה התחתונה הבגד מונח בצורה המתאימה והמחמיאה ביותר. דווקא בגיל השלישי ההשקעה בפריטים אלו חשובה עוד יותר, אז אל תתפשרי.

צבעים
הצבע חייב להתאים כמובן לצבעי פנייך (שיער, עיניים וגון העור), אך יש צבעים שאפשר כבר להניח מאחור, כמו למשל הזרחניים והמקושקשים למיניהם.

חנויות
אני פוגשת נשים רבות שנמנעות מלהיכנס לחנויות מסוימות כי "זה כבר לא לגילי". הרשתות הגדולות מציעות מגוון רחב מאוד של פריטים לכל הגילאים. אז גם אם נראה לך שרק צעירות יכולות למצוא שם את עצמן - נסי גם את. מי יודע מה יעלה בחכתך?


גופך משקף את האתגרים והחוויות הרבות שעברת בחייך. כשאת מתבוננת במראה חייכי אל עצמך בסיפוק ובאהבה. ללא ספק הרווחת כל קמט וכפל ביושר.

חולצה בגזרה ישרה ומבד דק, אשר מחייבת מתחתיה חולצה שתאסוף ותיישר את החלק העליון. בחרתי להוסיף חגורה באותו צבע כדי ליצור חיתוך באזור המותן התחתונה, ובכך לעצב ולאזן את המראה הכללי.

איזון נכון
איזון נכוןצילום: מרים אלסטר פלאש 90

בד הסרפן חזק מאוד ומעצב, מה שאפשר לי להניח עליונית פרחים ססגונית וצעירה משיפון וחגורה שזורקת צבע ויוצרת חיתוך בנקודת האמצע. צבעים נכונים במקום הנכון - ואת נראית ומרגישה אחרת.

לא רק לצעירות
לא רק לצעירותצילום: מרים אלסטר פלאש 90


שמלה פרחונית - לא רק לצעירות. חשוב להניח עליונית טובה שתאסוף את אזור הזרועות שבדרך כלל בגיל הזה נוטה לרפיון.


כמו כל תבשיל מנצח שהתיבול בו מדויק, כך גם היחס בין הבגדים לאקססוריז. הוספה של שרשראות ועגילים במינון הנכון תשדרג את המראה לאין שיעור.

פורסם ב"פנימה"

לרכישת מנוי