אולפני "כת המתנחלים"

איש התקשורת הוותיק ירון לונדון השתלח אתמול (שלישי) בערוץ 20 וכתב, "בעלי ערוץ 20 ביצע השתלטות עוינת על משאב ציבורי והפך אותו למונופול אידאולוגי שנזקו חמור מנזקי מונופול המשווק מוצרים חומריים.

"ערוץ המורשת היהודית אינו אלא מתקן תעמולה, שופרה של כת המתנחלים האורתודוקסים", כתב לונדון.

חברי פאנל הפטריוטים פתחו את התכנית בתגובה מוחצת. איתן זליגר בחר לתקוף דווקא את חבריו העיתונאים של לונדון, "ירון לונדון זכותו להגיד מה שהוא רוצה, אני חולק עליו, אבל אני שואל איפה חבריו העיתונאים? אלה שמלינים על כל אלה שסוגרים ערוצי שידור, אלה שמלינים על איבוד הדמוקרטיה בישראל.

"הם היו צריכים לתקוף אותו מהבוקר בכל הרשתות החברתיות ובכל תחנות השידור. יש איזה שתיקה כאילו לא נעשה כלום. כאילו לסגור את ערוץ 20 זה לא דבר נורא, זה לא חלק מהפגיעה בדמוקרטיה".

העיתנאי קלמן ליבסקינד העיר בבדיחות הדעת, "אני מסתכל פה על חברי הפאנל, לפחות לגבי חלק אני חושב שהוא צודק".

הפטריוטים עונים לירון לונדון

עו"ד ארי שמאי המייצג את האגף השמאלי בפאנל הצטרף לביקורת על לונדון, "הוא קצת מנותק. אמר 'ערוץ 20 זה ערוץ של מתנחלים', אז יש לי חדשות בשבילו, זה ערוץ של עם ישראל. אם הוא היה עובר ברחוב הוא היה יודע, זה ערוץ של של אנשים שרחוקים מירון לונדון.

"גם 'כת' המתנחלים שזה הרבה יותר מכת, גם עמך ישראל, זה הערוץ היחיד שמותר להגיד פרנקים, פרנקים חביבים שירון לונדון ראה פעם אחרונה אולי כשהלין על ניסים סרוסי בטנדו", אמר ברומזו להתבטאות גזענית שאמר לונדון בתכנית אירוח לפני עשרות שנים.

שמאי המשיך ואמר, "לונדון הוא איש רב זכויות, אבל כשהוא מדבר על זה שאנחנו לא עמדנו בתנאי הרגולציה נו באמת יש לו חמאה מרוחה על הראש.

"עד היום אני לא אשכח את היום שהאיש הזה ארח אותי בביתו כשעשיתי עליו כתבה ואשתו יצאה עם מופלטות וקולה ומפרום, אפילו כוס מים לא הציעו לי".