קופמן. אוהדי בית"ר מעודדים טרור?
קופמן. אוהדי בית"ר מעודדים טרור?ערוץ 5

"אוהדי בית"ר שמחו על רצח רבין, ותומכים בברוך גולדשטיין", כך הגיב פרשן הספורט רון קופמן בתכנית "יציע העיתונות" בערוץ הספורט לתמיכת הקבוצה הערבית מליגת העל הפלסטינית, הילאל אל קודס ממזרח ירושלים שעמדו דקת דומיה לזכרו של המחבל אבו סביח שביצע את פיגוע הטרור ביום ראשון בבירה, פיגוע בו נרצחו לבנה מליחי ויוסי קירמה ז"ל.

בתכנית אמר קופמן, כי התנהגות שחקני הקבוצה הערבית ממזרח העיר שאף הצטלמו עם כרזה המהללת את המחבל הנתעב, היא בדיוק כמו זו של אוהדי הקבוצה הירושלמית מהבירה, אוהדי בית"ר ירושלים.

אלי אוחנה, פעם קפטן וחלוץ הקבוצה הבית"רית וכיום פרשן ספורט וקולגה של קופמן דרש התנצלות על דבריו וביקש שיחזור בו, אך קופמן עמד בדעתו ואמר כי הוא אינו חוזר בו.

"בעמותת האוהדים של בית"ר ירושלים הגיבו על הדברים כשאמרו כי "ההשוואה אמש של רון קופמן בין קבוצת הכדורגל מהמגזר הערבי שהניפה כרזה אוהדת לזכרו של המחבל הנתעב אשר רצח השבוע יהודים בדם קר לאוהדי בית"ר באופן מכליל, עברה אתמול כל קו אדום אפשרי שכתב ופרשן יכול היה לעבור".

"רון קופמן הוא אדם בעל בעיות ידועות. טוב היה אם היו מונעים ממנו מלפרשן ולהפיץ את דברי הבלע שלו מחוסרי הרסן חדשות לבקרים תחתי מסכי הטלוויזיה ותכניות הרדיו".

עמותת האוהדים אמרה כי זו תגיש בימים הקרובים לגופים הרלוונטים תלונה כנגד קופמן "בדרישה ברורה להרחיקו ממסכי הטלוויזיה וערוצי הרדיו בהם ניתנת למר קופמן הבמה להפיץ את דברי הבלע שלו".

גם דובר המועדון הבית"רי, אושרי דודאי כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הכעס מופנה בעיקר אל מי שנותן לקופמן את הבמה. לדבריו של דודאי, "קופמן מייצג את דעת המיעוט וממשיך להנציח אותה בחסות הסתה פרועה ופושעת, באמצעות ביטויים פוגעניים ומתנשאים, שינאה יוקדת והשתלחות וולגרית במעטה אינטלקטואלי".

"להשוות התנהגות מתריסה, מתסיסה ומעוררת גזענות ואלימות לקהל הנפלא של אוהדי בית"ר ירושלים זאת עילה לתביעה, לפיטורים ולהרחקה מכל במה אפשרית".