סמים (ארכיון)
סמים (ארכיון)צילום: דוברות המשטרה

בחודש נובמבר האחרון נעצר כדורגלן העבר ראובן עובד בחשד שהיכה וחטף את זוגתו לשעבר. הלילה (בין ראשון לשני), שוב נעצר עובד, כשהפעם החשד כלפיו הוא לסחר בסמים מסוג LSD.

עובד, כדורגלן עבר שנחשב לכישרון מבטיח מאוד לפני למעלה מעשור, נתפס בדירה בבאר שבע עם סמים מסוגים שונים, כשבדוברות מרחב נגב אמרו כי בדירה נמצאו עשרות בקבוקונים ואריזות שונות של חומר החשוד בסם מסוג LSD.

מעצרם של כל שלושת החשודים, עובד ושניים נוספים ששהו איתו בדירה, הוארך עד יום חמישי.

עורכת דינו של עובד, עו"ד מירי ישי טענה במהלך הדיון הבוקר כי שחקן העבר שהה באופן מקרי בדירת החשוד וכי אין לו מה להסתיר. מנגד במשטרה טענו כי המעצר הגיע בתום חקירה סמויה שהחלה לפני כחודש, במהלכה עלה שמו של השחקן עוד לפני המעצר הלילה.

"יש תחושה שמדובר במעצר לחץ כדי להשיג דברים על מעורבים אחרים. המשטרה ניסתה לעשות הצגה בשביל התקשורת עקב היותו שחקן עבר מפורסם ומוכר", אמרה עורכת דינו של עובד.

לשיאו המקצועי בכדורגל הגיע עובד ב-2001, אז עלה לקבוצת הבוגרים של המועדון בו גדל, מכבי ת"א, וכבר בעונתו הראשונה זכה באליפות. עונה לאחר מכן זכו עובד ומכבי ת"א באליפות שניה ברציפות, כשעובד הוא זה שכבש את שער האליפות.

ב-2004 סיים עובד את דרכו במועדון הצהוב מת"א, והחל להתדרדר לליגות הנמוכות. בין יתר הקבוצות במדיהן שיחק, אפשר למצוא את הפועל חיפה, בני יהודה, הפועל תל אביב, מכבי נתניה, בני סכנין, הפועל פתח תקוה, הפועל ניר רמת השרון, הכח רמת גן, גראצר האוסטרית, עירוני קרית גת, הפועל מחנה יהודה, מ.ס. באר שבע, הפועל מורשה רמת השרון ואליצור יפו תל אביב.