עזובה וזבובים בחדר האוכל
עזובה וזבובים בחדר האוכלצילום מסך מדף הפייסבוק

חיילת שחפצה להישאר בעילום שם העלתה אתמול (ראשון) לדף הפייסבוק "חיילים מצייצים" פוסט מלווה בתמונות, המתאר מצב קשה בחדר האוכל הצבאי בבסיס האגד הלוגיסטי המרחבי בקציעות בו היא משרתת.

"כבר חודש שהמטבח שלנו בשיפוצים. בהתחלה נאלצנו להתמודד עם אוכל מעובד לגמרי כמו שניצלים מוכנים שמחממים ואוכל שלא דורש הכנה מוקדמת- עד שהעבירו את המטבח למכולות", סיפרה החיילת.

לדבריה, "בחודש האחרון יש מכת זבובים קשה בבסיס בשל החום, בעיקר בחדר האוכל. כל חדר האוכל מפוצץ בזבובים ויתושים, הם יושבים על האוכל וכדי להעיף אותם הטבחים פשוט מערבבים את האוכל. הנגדים ובעלי הדרגות הגבוהות לא מתקרבים בשל העובדה שיש להם נגישות לאוכל נורמלי. כולם מודעים למצב אך מעלימים עין, וכשאנו מתלוננים על המצב הפתרון שמוצע לנו הוא פריסה שמורכבת בעיקר מלחם יבש וגבינת סקי".

"חודש שלם שאנחנו חיים על לחם עם גבינה או קורנפלקס וחלב עמיד מהבית! בנוסף החל גל הקאות ושלשולים שנובע מחוסר ההיגיינה ותנאי המזון במטבח. אנחנו ממש מקווים שתצליחו לעזור לנו כי כבר בלתי אפשרי להתמודד עם המצב הנוכחי", חתמה החיילת את הפוסט.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לידיעה: "הנושא מטופל על ידי הגורמים הרלוונטיים. מדובר בבעיה נקודתית בעקבותיה הוזמנו אמצעי ריסוס וכן ננקטו צעדים נוספים למניעת הישנות התופעה. נדגיש כי לחיילים סופק מזון חלופי".