זמן משותף ותיאום ציפיות
זמן משותף ותיאום ציפיותצילום: שאטרסטוק

ימי חופשה יכולים להיות זמן איכות מעולה, רק שהילדים והחופשה עם המשפחה שלה, או שלו, יכולים לשבש הכול. תכנון מוקדם יעזור לנו לא לעשות את כל הטעויות של השנים הקודמות, אלא רק את רובן.

ראשית, אם נשים לב לזמן שאנחנו צריכים ורוצים להיות בו יחד, ונדאג שהוא לא יתפספס לנו, זו כבר תהיה התקדמות. דבר שני, תיאום ציפיות: הוא רוצה לרבוץ כל היום והיא לקום בזריחה, הוא בשרי והיא חלבית, הוא רוצה שיישאר להם קצת כסף אחרי החופשה והיא הולכת עם כרטיס האשראי...

עכשיו, יש לנו זמן משותף ותיאמנו ציפיות, מה עוד? ה"עוד" זה מה שבאמת יקרה בינינו בזמן של החופש. מה יגרום לכך שהמפגש בינינו יחדש אותנו? יחזיר אותנו לעצמנו ויעורר את ברית אהבתנו? אנחנו רוצים לחזור גם רעננים יותר וגם קשורים יותר. זה הזמן שלנו להגיע לדברים שהחיים השוטפים לא מאפשרים לנו מספיק.

על מה אנחנו רוצים לדבר בחופשה הזאת? אילו נושאים עומדים בינינו ואנחנו רוצים להתנצל עליהם או להודות עליהם? אנחנו רוצים לשמח, לבקש, להפתיע, לתת, להראות ולחוות יחד במהלך השגרה, ולא מספיקים? עכשיו יש לנו הזדמנות.

אנחנו לא יוצאים לחופשה רק כדי להתנתק מהשגרה, אנחנו יוצאים אליה כדי לרענן את השגרה. השגרה מכסה על הרבה נקודות שפשוט לא הספקנו להגיע אליהן. תחשבו טוב על מה מתוך השגרה של השנה החולפת אתם רוצים להודות, להתנצל, לבקש, או סתם להזכיר נשכחות. קחו איתכם חבילה קטנה מהשגרה ותחזירו אותה רעננה יותר ומעובדת יותר בסוף החופשה.

חופשה מהנה.

פורסם בפנימה

לרכישת מנוי