הדירה בקדם
הדירה בקדםצילום מסך

תארו לעצמכם שאתם לוקחים את המענק שחרור שלכם, קצת צ'קים מהחתונה, אפילו לא את כולם והופה יש לכם דירה משלכם. תארו לעצמכם שזה לא בקצה העולם שמאלה, אלא במרחק שפוי ורלוונטי ממרכז הארץ.

תארו לעצמכם שכל זה קורה ביישוב חדש מהניילונים, עם משפחות צעירות מהמגזר הדתי. ובכן כל זה קורה בימים אלו בקדם (עם ניקוד)- הפרויקט החדש והמסקרן בשומרון מאפשר לזוגות צעירים להתחיל את חייהם בלי להיכנס למינוסים ועם נכס איכותי משלהם.

יישוב צומח

קדם, זהו שמו של יישוב חדש שקם לו בימים אלו במערב השומרון, במרחק נסיעה של כ-25 דקות מכפר סבא ומנתניה ו-15 דקות מכביש 6 , על ההר שמול ליישוב אבני חפץ. ביישוב החדש מתוכננים קרוב ל-900 יחידות מאושרות בתב"ע והטרקטורים כבר אוכלים את ההר. בקדם מגוון דירות: החל מדירת שלושה חדרים לזוג טרי עם ילד או שניים ועד דירת חמישה חדרים עם גינה או גג למשפחה גדולה יותר. הדבר המפתיע בפרוייקט שדירות 3 חדרים נמכרות שם במחיר המצחיק של 650,000 ₪ בלבד. המשמעות היא שמשפחה עם הון עצמי של 195,000 ₪ יכולה להיות עם דירה חדשה משלה.

בחברת "הרי זהב" שבונה את קדם, מנסים לשחזר את ההצלחה הגדולה של היישוב לשם. גם שם לקחו גבעת טרשים ריקה ממול היישוב עלי זהב והצליחו להפוך אותה למוקד המשיכה המגזרי עבור זוגות צעירים. במסגרת הקמפיין חברת הרי-זהב פונה אל המשפחות הצעירות בציבור הדתי לאומי בהצעה להיות שותפים בהקמת המקום החדש הבא למשפחות צעירות דתיות.

סטרט-אפ נדל"ני של "בית צומח"

כל הבתים בקדם מתוכננים להיות 5 חדרים בסופו של דבר. חברת הרי זהב מאפשרת לקנות אותם כשלושה חדרים או כשלושה חדרים עם מעטפת חיצונית ואז ניתן בהמשך החיים, כשנולדים עוד ילדים, להשלים את החדרים לבית בגודל מלא.

"אין שום סיבה שזוג צעיר עם ילד שתיים, יכנסו כבר בתחילת דרכם לחובות וקשיים כספיים בשביל לקנות בית בגודל מלא, בשעה שהם לא צריכים את כל הגודל הזה. אין שום סיבה שהם יגורו הרבה שנים בדירות שכורות עד שיהיה להם הון מספיק לדירה נורמאלית. הפתרון הזה שניתן לרכוש דירה במחיר שפוי לזוג צעיר ולהגדיל אותה כשיוולדו עוד ילדים, הוא מושלם ונכון לציבור הדתי" אומר שלומי ורמשטיין, מנכ"ל הרי זהב.

זוג צעיר שחתמו כבר חוזה בלשם מתאר יפה את הפרדוקס של הזוגות הצעירים הדתיים: "האמת שהאפשרות של קדם ממש הצילה אותנו. כמעט נכנסנו ללופ של זוגות צעירים שמחכים לגדול קצת כדי שיהיה כסף לבית, אבל מצד שני יודעים שב"ה נולדים

לקראת סיום שלב א':

המעבר החד בכלל הישובים ביהודה ושומרון לבניה רוויה בא לידי ביטוי גם בפרויקט קדם המציע בניין כפרי של עד 8 משפחות במבנה. בנוסף, החברה משקיעה רבות בפיתוח הסביבתי ביישוב החדש קדם עם גני משחקים ומגרשי ספורט ופנאי.

שמעון, איש המכירות של קדם, מתרגש מכמות הפונים "מגיעים לכאן המון זוגות שרק התחתנו, לצד משפחות צעירות עם 2-3 ילדים. עד כה נחתמו למעלה מ-70 חוזים ואנחנו קרובים לסיים את השיווק של שלב א"

ליצירת קשר לחצו כאן