חלל גדול במיוחד
חלל גדול במיוחדצילום: שי אפשטיין

עיצוב הפנים נעשה בסגנון מודרני המותאם לאורח החיים של הדיירים.

שימוש בריצוף באריחי פורצלן ענקיים (180/80ׁ) המודגשים על רקע הלבן הסטרילי של הקירות ביחד עם קווי התכנון הנקיים מעניקים לבית מראה אלגנטי ומהוקצע.

בנוסף לכך, שימוש בטקסטיל בטקסטורות ובגוונים חמים, עץ אקליפטוס מושחר ותכנון תאורה מעניקים לבית תחושת חמימות, נינוחות ושלווה משפחתית.

מראה אלגנטי ומהוקצע
מראה אלגנטי ומהוקצעצילום: שי אפשטיין

הגינה הענקית תוכננה לאירוח ולבילוי, כשם שתוכננה קומת הכניסה שכוללת סלון, מטבח גדול ומאובזר ופינת אוכל. בנוסף לכך תוכננה פינת משחקים לילדים ורחבת ישיבה נפרדת לכיוון פינת האוכל והמטבח.

תכנון הפנים של קומת הכניסה מאופיין בחלל אחד גדול, ולמרות מגוון הפונקציות ישנה הגדרה ברורה למיקומן ולתפקידן בחיי היומיום המשפחתיים: הסלון ופינת האוכל פונים אל הגינה ומשמשים לאירוח, המטבח ממוקם בהמשכו של החלל ובו מתקיימת הפעילות היומיומית.

יחידת ההורים מוקמה בעומקו של חלל קומת הקרקע, והיא ניתנת לסגירה ולהפרדה משאר הקומה.

יחידת הורים
יחידת הוריםצילום: שי אפשטיין

קומת המגורים תוכננה כך שתיתן מענה לצורכי המגורים של המשפחה תוך ניצול מיטבי של מבנה המרתף. יש בה שלושה חדרי ילדים עם אמבטיה צמודה, חדר משפחה, חדר כביסה וחדר אורחים נוסף. זרימת אוויר נעימה וכניסת אור טבעי לכל אחד מן החללים יוצרות תחושת מרחב ומבטלות לחלוטין את תחושת המרתף השקוע.

חדרי ילדים
חדרי ילדיםצילום: שי אפשטיין

פתחים גדולים לעבר הגינה יוצרים שילוב של פנים וחוץ וממזגים את הגינה הירוקה עם הבית ליחידה אחת. בנוסף לכך הגינה יוצרת בידול ובידוד מהשכונה העירונית התוססת.

יחידת הורים
יחידת הוריםצילום: שי אפשטיין

התאורה בבית תוכננה באמצעות 'דורי קמחי תאורה אדריכלית', כשבחירת גופי התאורה המשיכה את הקו העיצובי הנקי. כל התאורה שנבחרה היא תאורת לד, בעלת צריכה חסכונית ואחזקה קלה.

פורסם בפנימה

לרכישת מנוי