קייטרינג חלבי
קייטרינג חלבייח"צ

נשים רבות פותחות עסקים, אך לצערנו מרביתן סוגרות את העסקים שלהן מהר מאוד. הנה כמה טיפים להצלחה נשית מאת פזית ספיר מנהלת קייטרינג חלבי מבוקש, שאף פתחה לפני שנתיים את הקישריה המפורסמת בטעמיה המיוחדים בגבעתיים.

פזית, אז קודם כל, איך הכל התחיל?

כבר מאז שהייתי בצבא הבנתי שאני חייבת ללכת לכיוון של אוכל, הבנתי שבישול זה מה שמושך אותי ושאני אוהבת להאכיל את כולם מסביבי. הייתה ועדיין יש לי סקרנות לחומרי גלם חדשים, לעבודה מדויקת, לרף גבוה של תוצאה.

כשהשתחררתי חיפשתי מקום גדול בו אני אוכל להתמקצע ולהתחיל את הצעדים הראשונים שלי, אז למזלי התקבלתי לעבוד בבית מלון יוקרתי בתל אביב, דיויד אינטרקונטיננטל, שם עבדתי מספר שנים, למדתי עוד ועוד כל יום, עד שכבר הרגשתי שהחלום שלי לפתוח עסק משלי כבר לא יכול להישאר בגדר חלום. התחלתי בקטן, בניתי את התפריטים שלי לאט לאט והתחלתי מאירועים קטנים מאוד, כך בניתי מיומנות בזהירות מבלי להסתכן יותר מידי בהוצאות גבוהות ולקיחת הלוואות מלחיצות.

מה את חושבת שגרם לפריצה הגדולה ביותר שלך?

תראי, הבנתי שבכל אירוע שלי אני בעצם משווקת את עצמי לעוד מאה או מאתיים אירועים פוטנציאלים(לפי כמות המוזמנים כמובן...) הבנתי שכל מנה שיוצאת מהמטבח היא כרטיס ביקור, והשילוב של הרצון לפנק עם הרצון להיות הטובה ביותר פשוט התגלה כמתכון אמתי להצלחה. בכל ערב היו נקטפים ממני כרטיסי ביקור, והעסק זכה להתגלגל מחודש לחודש יותר ויותר.

קייטרינג חלבי
קייטרינג חלבייח"צ

יש לך עוד חלומות?

כרגע אני מאוד נהנית מהמצב הקיים, חוץ מהקייטרינג החלבי יש לי גם קישריה בגבעתיים אותה פוקדים כל יום הרבה מאוד אנשים. אבל יותר חשוב מהכל, יש לי את המשפחה שלי, בעלי והילדים, הכי חשוב לי שבסוף יישאר לי מספיק זמן כדי להיות גם אמא וגם החברה הכי טובה של בעלי, אחרת אין טעם בכל הקריירה הזאת, המשפחה זה הדבר הכי חשוב.

מסר לסיום לנשים אחרות שרוצות להקים עסק?

תפתחו עסק כשהרעיון בשל, תתמקצעו בתחום שלכם הכי טוב שרק אפשר, תקדישו את כל כולכם ללקוחות ותשימו את כל הלב שלכם בעסק שאתם רוצות לפתוח.

אם ברצונכם לקבל השראה אתם מוזמנים להיכנס לאתר של פזית ספיר