הדמיית הפרויקט
הדמיית הפרויקטפרי נדל"ן

כשמדברים על השקעות נדל"ן, על פוטנציאל גבוה, מדמיינים דירות בשכונות נידחות, בערים צפוניות או דרומיות מרוחקות, אבל הנתונים מוכיחים אחרת. אפשר להשקיע בערים מרכזיות, עם גישה קלה לכל רחבי הארץ ולקצור את ההשקעה הגבוהה ביותר.

איך מגיעים לתשואה גבוהה בנדל"ן עם 1,190,000 ₪ בלבד?

שנת 2017 הסתיימה ועכשיו מתחילים להתפרסם הנתונים הרשמיים של מפת הנדל"ן הארצית: הפעם, ללא ספק, גולת הכותרת היא העיר רמלה, אשר רשמה את העלייה הגבוהה ביותר עם עלייה בשיעור של 10% במחירי הדיור. כך אם ב־2016 מחירי הדירות ברמלה עמדו על 1.4 מיליון שקל, ב־2017 המחירים כבר חצו את רףה1.5 מיליון ועומדים בממוצע על 1.54 מיליון שקל לדירות 4 חדרים.

חברת פר"י נדל"ן, החברה בעלת המוניטין והניסיון העשיר בתחום השקעות נדל"ן, זיהתה את הפוטנציאל הגבוה בעיר רמלה ומשיקה פרויקט ייחודי מסוגו – 'פרי מלודי' – פרויקט נדל"ן בלב רמלה, סמוך לצירי התנועה המרכזיים, לכביש 6, למרכזי קניות, מוסדות חינוך ועוד.

מתעניינים בפרויקט? לחצו כאן

במסגרת הפרויקט ייבנו 6 בניינים ובהם כ־180 יחידות דיור, כאשר בשלב הראשון יצאו לשיווק כ־110 יח"ד במסגרת יזמות וקבוצת רכישה.

מדובר במיזם ראשון מסוגו בישראל. תהליך הבנייה של פרויקט פרי מלודי ילווה על ידי מהנדס אקוסטי. בכל בניין מתכננת פרי נדל״ן בנייה של חדר מוזיקה איכותי, המאובזר בכלי נגינה מגוונים ומערכות הגברה. החדרים תוכננו בקפידה כולל קירות אקוסטיים, בדיוק כמו שמתוכננים חדרי הקלטות באולפנים של חברות המוזיקה, זאת כדי לספק חוויית מוזיקה ופנאי מרבית, ובמקביל לשמור על השקט בבניין לטובת הדיירים.

מדובר בשימוש יחודי של החדרים המשותפים בבניין, כזה שלא נעשה עד היום. בבניינים רבים החדרים המשותפים משמשים בעיקר כחדרי ״ג׳ימבורי״ לילדים או כחדרי כושר. בפרי נדל"ן פיתחו את הרעיון המקורי והייחודי של חדרי מוזיקה ייעודיים בעקבות הפופולריות ההולכת וגדלה של המוזיקה בקרב אוכלוסיות רבות. המוזיקה מקרבת ומאחדת, ומושכת את בני הנוער לתחום עניין איכותי ומעשיר.

מעבר לקונספט המיוחד, הבשורה היא ללא ספק המחיר: דירות 4 החדרים בפרויקט ימכרו במחירים של החל מ-1.19 מיליון שקל בלבד, המחיר נמוך בכ־20% ממחירי דירות באזור! 20%

ב"פרי נדל"ן" אף יזמו תנאי הנגשה מיוחדים לרוכשים עם תנאי תשלום נוחים במיוחד: נרשמים היום ואת יתרת ההון העצמי משלמים בקבלת ההיתר.

הדמיית הפרוייקט
הדמיית הפרוייקטפרי נדל"ן

פרי נדל״ן, שבבעלות אלדד פרי, היא חברה ותיקה ומנוסה שבונה כיום למעלה מ־2,000 יח״ד ברחבי הארץ.

החברה מסרה כבר למעלה מ־500 דירות ללקוחותיה בפרויקטים השונים. אחד היתרונות הגדולים של פרי נדל״ן הוא שהכול מצוי תחת קורת גג אחת ובמיוחד עובדת היותה גם הבעלים של חברת ביצוע (חברת סולארא, המחזיקה בסיווג קבלן ״ג5״) הבונה את הפרויקטים שהיא עצמה יוזמת, בין אם בקבוצות רכישה ובין אם ביזמות פרטית. החברה נבחרה כאחת מחברות הנדל״ן המובילות במשק על פי דירוג Dun's 100.

מתעניינים בפרויקט? לחצו כאן