אם לצב היו גלגלים
אם לצב היו גלגליםצילום: iStock

אחרי שכבר סיפרנו על התנין שהדפיסו לו זנב חדש- עכשיו הגיע תורו של הצב. צב פצוע במרילנד קיבל רגליים חדשות ממקור מפתיע במיוחד.

העובדים בגן החיות במרילנד הופתעו השבוע לגלות צב חדש שהופיע בפארק הסמוך לגן החיות. הצב, הגיע פצוע ומלא שברים והיה צורך לנתח אותו באופן דחוף בשביל להצילו. הרופאים שבדקו את הצב אמרו שמדובר בתאונה מיוחדת שכן בדרך כלל הפגיעות מתרחשות על גב השריון וכאן השברים היו על בטן הצב.

לאחר שהניתוח עבר בהצלחה והשברים אוחו על ידי רצועות מתכת, היה צורך לתת למנותח כיסא גלגלים קטן בשביל שיוכל להסתובב איתו בקלות. מכיוון שזה לא פשוט למצוא גלגלים לצב בגודל של פחות מחצי מטר- עובדי גן החיות היו בבעיה.

אבל, לאחר חשיבה מאומצת אחד מהעובדים הגה רעיון מקורי- הוא הביא קוביות לגו קטנות עם גלגלי לגו וחיבר אותם לצב. הגלגלים היו קטנים מספיק בשביל להתאים לצב וכן חזקים להחזיק אותו. הצב, יחד עם כיסא הגלגלים המשודרג שלו יכול כעת להסתובב ברחבי הפארק תוך כדי שהוא מחלים מהניתוח שעבר.

העובד שהמציא את הפטנט היה מופתע בעצמו מההתאמה המדהימה של גלגלי הלגו לצב ונבחנת אפשרות להשתמש במוצרי לגו קטנים אחרים במקרים נוספים. אז, אם יש לכם חלקי לגו מיותרים- אולי כדאי לשמור אותם לעת הצורך במקום לזרוק אותם.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!