ח"כ יואל רזבוזוב
ח"כ יואל רזבוזובצילום: פלאש 90

יו"ר שדולת הספורט בכנסת, ח"כ יואל רזבוזוב, מגיב הבוקר (ראשון) לפרסום בעיתון "ידיעות אחרונות" לפיו בהתאחדות הכדורגל האירופית (אופ"א) התנו את שידורי המשחקים של נבחרת ישראל בכדורגל בתאגיד 'כאן', בכך שלא ישודרו ביישובים שביהודה ושומרון.

רזבוזוב הודיע כי ייזום דיון דחוף בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא ואף פנה ליו"ר הוועדה ח"כ איתן כבל במכתב בנושא.

"זהו ביתם של אזרחי ישראל רבים. דרישה זו פוגעת לאזרחי ישראל רבים, ואין אף גוף שידור ישראלי שיוכל לקבל אותה. אף גוף שידור ישראלי לא יעשה איפה ואיפה בין אזרחי ישראל", כתב רזבוזוב.

הוא הוסיף כי "עלינו לאפשר ולמצוא את הדרך שבה לכל אזרחי תהיה האפשרות לצפות ולעודד, ממול למסך הטלוויזיה, את נבחרת ישראל במוקדמות היורו ומוקדמות המונדיאל".

מוקדם יותר אמרה השרה מירי רגב כי "אופ"א מבקיעה שער עצמי וזאת דווקא לאחר שפיפ"א, ארגון האם, הציב גבולות ברורים, הוציא כרטיס אדום לטרוריסט ג'יבריל רג'וב והשעה אותו רק לפני חודש וחצי מפעילות למשך שנה בעקבות נסיונות ההסתה, והקריאה שלו לאלימות ולדה לגיטימציה נגד מדינת ישראל".

לדבריה, "תאגיד השידור שממומן מתקציב ציבורי צריך להילחם על מימוש זכויות השידור גם ביהודה ושומרון ולא להיכנע לדרישות הסרק של ארגון אופ"א שנותן רוח גבית למנסים לערער על הריבונות הישראלית וקוראים לדה לגיטימציה נגד מדינת ישראל".