הדמייה
הדמייהshutterstock

הביקוש העצום לפרויקט ''מבואות חנניה'' בנתיבות החדשה יוצר לחץ כבד על אנשי המכירות, הנאלצים לעבוד בשעות לא שעות, בניסיון לתת מענה להמוני הפונים במטרה לרכוש דירה בפרויקט היוקרה.

"אנחנו מרגישים פה כמו במכירת לחם במוצאי פסח, התנפלות שלא הכרנו, אנשים לא מפסיקים לצלצל בניסיון לקבוע פגישת מכירה ולסגור עניין'', אומרים מנהלי הפרוייקט.

האזור היוקרתי של נתיבות, ''נתיבות החדשה'', מושך אליו אוכלוסיות איכותיות מכל רחבי הארץ, כשהיהלום שבכתר הוא פרויקט ''מבואות חנניה'' בלב נתיבות החדשה, המכונה ''נתיבות מערב''.

הפרויקט ההולך ונבנה בימים אלו, ממוקם בלב פארק ירוק ועצום ממדים וצופה אל השדה בו עתידה להסתיים בחודשים הקרובים בנייתו של אגם יפהפה וגדול בקנה מידה ארצי.

המיזם תוכנן מלכתחילה עבור אוכלוסיות איכותיות, המחפשות מגורים ברמה גבוהה, עם סטנדרטים גבוהים של בניה, תמורת עלות סבירה כפי שרק הדרום יכול להציע. לא לחינם, הסלוגן המלווה את הקמפיין האחרון של המיזם הוא ''איכות של קיסריה במחיר של נתיבות''.

פרויקט ''מבואות חנניה'' ממוקם בסמיכות לתחנת הרכבת של נתיבות, מרחק 6 דק' מתחנת הרכבת נתיבות ומרחק 60 דק' נסיעה בלבד מגוש דן ות''א. כביש 6 ממוקם אף הוא בסמיכות לנתיבות החדשה לצד כבישים מהירים נוספים באזור שנסללו בשנים האחרונות.

הבניה בעיצומה

בפרויקט ''מבואות חנניה'' ניתן להשיג דירות 4 חד', ופנטהאוז, במחירים נמוכים למדי, החל מ- 895,000 ₪ ליחי''ד. הרכישה נעשית במסגרת קבוצת רכישה בתהליכים מתקדמים וליווי בנקאי צמוד. כפי שצוין, הרכבת כבר יצאה לדרך והבניה נמצאת בעיצומה !.

אין ספק שטווח המחירים של הדירות בפרויקט הוא פקטור מרכזי בקרב המתעניינים, הרואים במיזם מציאה גדולה שחבל להחמיץ.

בין אם מדובר בזוגות עם מקצועות חופשיים או עובדי מדינה, העובדים באזור הדרום או בגוש דן ומחפשים דירה יוקרתית באזור אקסקלוסיבי ובמחיר מציאה ובין אם מדובר במשקיעים פרטיים, המבינים שמדובר בהזדמנות ייחודית להשקעה בדרום, באזור בו עליית המחירים מתונה עדיין ביחס לערים כגון באר שבע או אשקלון, לדוגמא, כאשר הצפי לעלייה בתשואה של הנכס עומד על 4%־4.5%. מבחינתם, זה הזמן הנכון להשקיע, לפני שהמחירים יעלו בדומה לערים האחרות באזור.

קהל היעד המתעניין בפרויקט הוא בעיקרו דתי ומגוון, ומגיע מכל חלקי הארץ. חלק מהרוכשים עובדים בהוראה או בהיי- טק באזור הדרום וחלקם עוסקים במקצועות חופשיים באזור המרכז, אשר הנגישות התחבורתית למרכז הארץ בהחלט קורצת להם ומהווה שיקול משמעותי בהחלטתם. קהל יעד נוסף הוא משפרי דיור מהעיר נתיבות עצמה, המחפשים לגור באיכות חיים גבוהה יותר ועדיין להישאר ''בבית'', קרוב למשפחה, בעיר בה נולדו וצמחו.

בחברת 'הון מטרה', מנהלי פרויקט ''מבואות חנניה'', מקווים שהלחץ במשרד יסתיים בימים הקרובים עם סיום שלב מכירת הדירות באופן סופי. ''נפצה את העובדים שלנו על העבודה המסורה בתנאי לחץ בימים האחרונים, מאמינים שאנחנו כבר בסוף''.

לשאלה האם עדיין קיימות דירות במלאי, עונה אחד מבכירי החברה: ''עדיין נותר מספר מצומצם של דירות, אך הצפי הוא שבימים הקרובים גם הם יחוסלו''.

מתעניינים? השאירו פרטים כאן