שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגיםצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

שינוי סדר מחזורי המשחקים בפלייאוף העליון. אחרי תוצאת התיקו 0:0 אמש במשחק בין הפועל באר שבע ובני סכנין, הושלמה באופן סופי תמונת משחקי הפלייאוף העליון והתחתון בליגת העל בכדורגל.

סכנין, שאוהדיה תקפו את שחקני באר שבע ואת הבעלים ומספר 3 ברשימת 'הימין החדש', אלונה ברקת, סיימה את העונה הסדירה במקום האחרון בטבלת ליגת העל בכדורגל, ואילו הדרומיים טרם יודעים אם יסיימו במקום הרביעי בטבלה או החמישי, דבר שידעו רק הערב אחרי המשחק בין בני יהודה למכבי ת"א.

בכל מקרה, תמונות הפלייאוף נקבעו סופית וכבר כעת ידוע כי לא תהיה ברירה אלא לבצע שינוי בסדר מחזורי הפלייאוף העליון, בשל העובדה כי שלוש מתוך 6 הקבוצות בפלייאוף העליון, מארחות באותו האצטדיון - אצטדיון נתניה.

מדובר על מכבי ת"א, מכבי נתניה והפועל חדרה, ובמנהלת ליגת העל בכדורגל חששו מדבר כזה אך לקחו זאת בחשבון.

משמעות הדבר היא כי במקום מחזור 33 בפלייאוף העליון יתקיים מחזור מספר 36, ובמקום 35 יתקיימו משחקי המחזור ה-33. מחזור הסיום של עונת 2018/19 יהיה זה שתוכנן להיות מחזור מספר 35.

בפועל, הדבר לא ישפיע על זהות האלופה כשזו תהיה לבטח מכבי ת"א שתוכל לחגוג אליפות באופן רשמי וסופי באצטדיונה הביתי בכל מקרה - בין אם זה במשחק בית מול מכבי חיפה ובין אם זה במשחק "חוץ" מול מכבי נתניה, שכאמור מארחת באותו האצטדיון.