ישראל סרנגה
ישראל סרנגהצילום: פרטי

דובר רכבת ישראל, ד"ר ישראל טל סרנגה, נפרד היום (רביעי) מעובדי הרכבת ועובר לתפקידו החדש: מנהל מערך הדוברות, שיווק והסברה של העיר ירושלים.

''אני חותם כחמש שנים ברכבת ישראל ועובר לתחנה הבאה, ירושלים", סיפר. ''היתה זו תקופת פעילות אינטנסיבית, מאתגרת ומרתקת, בחברה מורכבת ומשמעותית מאוד.

''לא שעמם לי פה לרגע", תיאר סרנגה. ''עבודה של יום ולילה, מנהריה ועד דימונה, מהים ועד בית-שאן, משברים על בסיס שבועי, ומגה-משברים כדי שלא יהיה בנאלי. פשוט רכבת הרים, שהנסיעה בה הייתה כייף גדול''.

הוא הוסיף, ''נפלה בידי הזכות להיות שחקן בהפקה הגדולה של רכבת ישראל. אני מסיים את כהונתי ואורז איתי כלים וחוויות מדרך מרתקת, לתחנה חדשה, תרתי משמע, ירושלים-נבון. שתמשיכו ליהנות מהדרך, ושנתראה לפני השנה הבאה - בירושלים!''.

טל-סרנגה נבחר למנהל מערך הדוברות של ירושלים על ידי ראש העיר משה ליאון. מערך ההסברה המתחדש של עיריית ירושלים יעסוק גם בהיבטי המידע לאזרחים, שיווק, מיתוג ופרסום העיר והעירייה.

סרנגה משמש בנוסף, כמרצה חוץ באוניברסיטת אריאל. הוא סא"ל במילואי ובתפקידיו האחרונים בצה"ל שירת כדובר חיל-האוויר, וכראש ענף בחטיבת דובר-צה"ל, שבמסגרתו עסק בדיפלומטיה ציבורית-צבאית ובקשרי-ציבור של הצבא.

ראש העיר ליאון אמר כי "ישראל סרנגה מביא עמו לתפקיד ניסיון עשיר ומגוון ואני משוכנע כי יהיה גורם משמעותי בהגשמת האתגרים והיעדים הרבים שניצבים בפני עיריית ירושלים".