מגש פירות. אילוסטרציה
מגש פירות. אילוסטרציהצילום: iStock

אם אתם מתארחים אצל חברים או משפחה במימונה הקרובה, עדיף שלא לבוא בידיים ריקות, אלא להביא מתנת תודה למארחים שלכם.

לפניכם כמה רעיונות טובים שמתכתבים טוב עם המימונה ועם הטעם האישי של אנשים רבים בישראל.

1. מתנה מסורתית

רעיון טוב שמשתלב עם המסורת היהודית הוא לרכוש למארחים שלכם ספר תהילים, סידורים או ברכונים בעיצובים אלגנטיים ונאים וכריכות מהודרות, כולל הקדשה אישית.

גשו לחנות שאתם מכירים או בצעו חיפוש מהיר באינטרנט ותוכלו למצוא אפשרויות רלוונטיות רבות. זוהי מתנה הולמת שתרגש ותתאים לישראלים רבים.

2. יין משובח

יין טוב יסגור פינה בכל מימונה וישתלב באופן מצוין עם המאכלים שעל השולחן. למעשה, יין מהווה מתנה קלאסית שמתאימה באופן כללי כמעט לכל אירוע חגיגי.

רכשו יין מהודר תוצרת הארץ והביאו אותו אתכם. ניתן להעניק אותו במתנה לשימוש עתידי או להשתמש בו כבר במהלך המימונה.

3. לשדרג את המטבח

האנשים שמזמינים אתכם כנראה באמת אוהבים לארח ולבשל, אז הם בטח לא יתנגדו לסט כלי מטבח חדשים שיאפשרו להם בישול קל ומהנה יותר, כמו למשל סירים, מחבתות וציוד נלווה.

בגזרה של האירוח עצמו, אפשר לרכוש להם גם צלחות הגשה צבעוניות וראנר או מפה מהודרת לשולחן לצורך שימוש עתידי.

4. פלטת פירות או מאפים מתוקים

לא חסרות פלטות במימונה ובאופן כללי לא חסרים מאכלים טעימים ומתוקים, אבל כשמדובר באוכל – כל המרבה, הרי זה משובח. פירות טריים ופירות יבשים ממולאים יספקו גיוון לשולחן ויאפשרו עוד אופציה כיפית אך שמנונית פחות מהמאכלים המקובלים.

אופציות נוספות הן מגשים עם מאפים מתוקים, פררו רושה, כדורי שוקולד, פחזניות פאטיסייר, פחזניות קצפת ותותים או פרלינים. כמובן שהצוות של חברת פרי גנך ישמח לשלוח לכם סלסילות ומגשים נפלאים לכל רחבי הארץ.

להזמנה של מגשי אירוח מתוקים, פלטת פירות, סושי שוקולד, סלסלת פירות באשקלון ובשלל מיקומים נוספים בארץ, צרו קשר עם חברת פרי גנך – 1700-500-414 ותזכו לשירות מעולה ומשלוח מהיר, אסתטי וטעים.