קפה לחיים
קפה לחייםצילום: פוטוליה

באדיבות ורו קפה

כיום כבר ברור לרובם המכריע של המנהלים ובעלי העסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים כאחד כי אופייה של סביבת העבודה משפיע באופן ישיר לא רק על רמת שביעות הרצון של העובדים, אלא גם על הפרודוקטיביות שלהם, על משך הזמן בו ירצו להישאר באותו מקום עבודה ובאופן כללי על ההצלחה של העסק. לכן, מחפשים מנהלים ללא הפסקה אחר דרכים לשמח ולרצות את העובדים וליצור סביבת עבודה נעימה ומהנה יותר. אחת הדרכים הטובות, המתבקשות והמומלצות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קפה משובח...

האופי המיוחד וההשפעות השונות של קפה בסביבת העבודה

כאמור, יותר ויותר חברות ומקומות עבודה שמות דגש על קפה איכותי וטעים לעובדיהן, בדרכים אליהם נגיע מיד. התובנה העומדת בבסיס דרך פעולה זו היא כי קפה טוב מהווה חלק מסביבת עבודה איכותית, מהנה ותומכת לעובד, וכי סביבה זו פועלת לטובת כולם – העובדים והארגון עצמו גם יחד.

הסיבה לדגש המושם בתרבות הניהולית כולה על קפה איכותי לעובדים נובע בראש ובראשונה מהאופי הייחודי של הקפה כאחד המשקאות הפופולאריים בהיסטוריה. לאופי זה מספר מאפיינים עיקריים – קודם כל, הקפה הוא משקה מעורר וממריץ, המסייע למרבית האנשים בעולם המודרני לפתוח את היום, לעורר את עצמם לאחר ארוחת הצהריים המעייפת וגם לתת עוד דחיפה קטנה פה ושם לאורך היום כאשר העייפות תוקפת. מעבר לכך, קפה הוא משקה בעל אופי חברתי מובהק – כולנו שותים קפה יחד עם חברים ו/או בני משפחה במגוון רחב של הזדמנויות, החל מהקפה של הבוקר סביב שולחן האוכל ועד לקפה ועוגה עם חברים אחר הצהריים. גם במקום העבודה לקפה תפקיד חברתי מובהק, בין אם בהפסקות קפה משותפות של העובדים, שיחות חולין סביב מכונת הקפה וכו'.

להבטיח קפה איכותי מהמדרגה הראשונה – מכונת קפה ופולים למשרד

תרבות הקפה המפותחת כל כך ממנה אנו נהנים גם בישראל פותחת בפני מנהלים ובתי עסקים את האפשרות לדאוג לעובדיהם לקפה משובח ואיכותי ביותר, במחירים סבירים ביותר ובקלות רבה.

מקומות עבודה רבים מספור בישראל עברו כבר מזמן להשתמש במכונות קפה למשרד – קנייה של מכונת קפה, כמו גם פולי קפה ומטחנה קטנה למשרד היא כיום הוצאה מזערית יחסית, המביאה עמה תמורה עצומה – מכונת קפה פשוטה (אך איכותית) ופולי קפה טריים מספקים לעובדים קפה משובח, הבא לכדי ביטוי הן באווירה הנוצרת סביב נושא זה במקום העבודה והן בסגולות של הקפה האיכותי שצורכים העובדים במהלך יום העבודה (מגוון פולי קפה תמצאו בלינק).

ניתן למצוא כאמור מגוון רחב של מכונות קפה המתאימות למקומות עבודה מסדרי גודל שונים, חלקן פועלות עם קפסולות של אספרסו וחלקן עם מטחנה של ממש. בכל מקרה, ההשקעה במכונת קפה לעסק היא אחת ההשקעות המתבקשות והמשתלמות ביותר כיום עבור כל בית עסק או ארגון בישראל...

לבחירת מכונת קפה שתפנק את העובדים הכנסו לקטלוג