גנב חולה נקיון?
גנב חולה נקיון?צילום: iStock

מסתבר שגם מפריצה לדירה יכולים לצאת דברים טובים. אדם ממלבורן לא האמין למראה עיניו כאשר גילה שמי שפרץ לו לבית העדיף לנקות אותו במקום לגנוב, ואפילו השאיר לו מתנה קטנה למזכרת.

אחרי שכבר ראינו שיש עכברים שיכולים לנקות לכם את הבית, נראה שיש גם פורצים שעושים את העבודה לא רע. נטע רומן בן ה44 ממלבורן חזר הביתה מהעבודה, כאשר הבחין שדלת הכניסה לבית פתוחה. הוא נכנס בבהלה לבית וציפה למצוא בית הפוך, אבל גילה לתדהמתו שכלום לא נלקח.

במקום לגנוב חפצים, הפורץ המנומס העדיף לסדר את הבית של רומן, והוא עשה זאת ביסודיות. חדר הילדים, שהיה לטענת רומן הפוך ומלא בבלגן, נוקה וסודר כמו שלא נעשה כבר שנים. אבל הפורץ לא הסתפק רק בחדר הילדים, הסדינים מכל המיטות הוחלפו, השטיחים נשאבו וכל הרצפה היתה נקיה לחלוטין. בחדר השירותים אפילו הושארו ורדים קטנים מעל נייר הטואלט, לשדרג את האווירה.


רומן עצמו אמנם נדהם מהמחווה של הפורץ, אבל העדיף שלא להסתכן והזמין את המשטרה לחקור את האירוע ולוודא שהפורץ לא מתחבא באחד החדרים. המשטרה לא מצאה דבר, וציינה שלא היו דיווחים על מקרים דומים באזור. רומן עצמו חושב שייתכן שהיה פשוט צוות ניקוי שהוזמן לאזור ונכנס בטעות לבית הלא נכון, אבל בינתיים אף חברת נקיון לא לקחה אחריות על הניקוי היסודי.

פורץ שמסדר את הבית בחינם אולי נשמע כמו חלומו של כל אדם מבולגן, אבל רומן העדיף שלא לחזור על החוויה והחליף את המנעולים בבית ליתר ביטחון. הוא ממליץ למי שרוצה נקיון מהיר- פשוט להזמין עוזרת.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!