אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: קובי ריכטר/TPS

ג'ורג' עזרא, המכונה "קפטן ג'ורג'", התנצל הבוקר (רביעי) בשידור חי ב-103FM בפני יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, שהגיש נגדו תביעה.

"אני רוצה להבהיר שהדברים שכתבתי התבססו על פרסומים שונים בנושא. טעיתי. הסרתי את כל הפרסומים שפרסמתי על הנושא, ואני מתנצל בפני אביגדור ליברמן", אמר עזרא.

מישראל ביתנו נמסר כי ההתנצלות התקבלה וליברמן משך את התביעה.

נזכיר כי ליברמן הגיש תביעה נגד "קפטן ג'ורג'" לאחר שטען בחשבון הטוויטר שלו כי ליברמן וח"כ יאיר לפיד, מספר 2 ב'כחול לבן', נפגשו בעיר וינה. ליברמן אף דרש אלף שקלים כפיצוי בגין הוצאת לשון הרע.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים נכתב: "עניינה של תביעה זו בפרסומים חמורים שפרסם הנתבע נגד התובע, מתוך כוונה לפגוע בו, בעיצומה של מערכת בחירות. הפרסומים מציגים לציבור הבוחרים מצג שקרי לחלוטין, פרסומים שעלולים להסב לתובע נזק תקשורתי וציבורי רב. במעשים האמורים, עבר הנתבע על הוראותיו של חוק איסור לשון הרע".

התביעה מתייחסת למספר ציוצים שפרסם "קפטן ג'ורג'" החודש, ובהם טען כי לפיד וליברמן תיאמו את המהלך שהוביל לכישלון הרכבת הממשלה. ליברמן ובאי כוחו הדגישו: "להד"ם. כל מילה ומילה בציוץ הנ"ל הינה שקר מוחלט, אשר מעולם לא אירעה במציאות. למרבה הצער, אין זו הפעם הראשונה שבה פרסם הנתבע דברים שקריים אלו".