לחיות את החלום
לחיות את החלוםשכונת אכזיב

צפונית לנהריה, במקום בתלוי ובשקט למרגלות חוף הים היפיפייה אכזיב, קם לו פרויקט מגורים חדש מטעם אלקטרה מגורים הנקרא שכונת אכזיב . פרויקט דיור חדש, יוקרתי ומרהיב ביופיו, המציע אופציית מגורים שקטה, מרוחקת, עם נופים קסומים באזור אכזיב.

למי שעדיין לא בעניינים, פארק אכזיב ידוע כאחד המקומות הייחודיים במדינת ישראל, הכולל בתוכו פארקים לאומיים, שמורות טבע עם בעלי חיים שונים ומגוונים, וכמובן חופי ים רחבים בעלי חול מוזהב ורך, אל מול הים התיכון. אכזיב, הנמצאת מצפון לנהירה נחשבת כפנינת הצפון, ומציגה נוף וטבע חסרי תקדים.

השכונה כבר מאכלסת בתוכה אנשים מכל קצוות הארץ, המחפשים קצת שקט מהרעש וההמולה שבמרכז, ומוכנים לחיות בשקט, שלווה ורוגע מתמידים. כמו כן, בשכונת המגורים החדשה יהנו גם מבתים צמודי קרקע, מבני ציבור ומרכזים מסחריים, כל זאת יאפשר מגורים ברמה גבוהה, הכוללים בתוכם אוויר ים נקי בכל יום, רחש גלים מלטף ורצועת חוף בלתי נגמרת.

גורם נוסף ומהותי שצריך לשים עליו את הדגש הוא שמדובר על איכות חיים שאין שניה לה. בנוסף, המגורים בשכונת אכזיב מאפשרים גישה לכבישים הראשיים שמחברים בקלות ובמהירות למרכז הארץ אבל במקביל, כל עוד נמצאים בבית נהנים, כאמור, מאוויר נקי לנשימה, קרבה לים ולחוף הנקי ולחיק הטבע.

פרויקט אלקטרה מגורים בשכונת אכזיב מציע סוג של הגשמת חלום, ומגורים בצורה חווייתית ומקורית שכנראה לא הכרתם עד כה. בין אם אתם זוג צעיר, משפחה, או בגילאי הזהב, תוכלו למצוא את עצמכם ולהנות ממגורים באחד המקומות הפסטורליים בישראל.