שוב נמצא הרב רפי פרץ. שר חינוך מדינת ישראל, בעין הסערה. הוא צוטט אומר שהוא גידל את ילדיו בבריאות. דהיינו מי שיש לו נטייה מינית למגדר של עצמו איננו בריא. או /גם מי שמגדל את ילדיו בצורה בריאה לא יגדל ילדים חד מיניים.

האם אני מסכים איתו? כן ולא.

אני יודע שזה מקומם אנשים רבים אבל גם בעיני זה לא טבעי ובריא שיש נטייה חד מינית מוחלטת.
הבורא ברא בכל החי יצר לא הגיוני ובמחשבה ראשונה לא הגיוני ולא הגייני – יצר המין.

אני כותב בכוונה "יצר המין" כדי לבטא את המטרה של ההתקשרות למין השני בכדי להביא להמשכיות ולנצחיות האדם שנברא בצלם.

אין שום הגיון בנטייה הזו חוץ ממטרה זו. העונג שהיצר הזה מביא עימו היא פלא, שום דבר דומה להתעסקות עם מקומות ההפרשות הביולוגיות של החי לא נתפס כעונג, או דבר יפה, אלא דבר מאוס.
לדעתי יצר המין הוא אחת ההוכחות בעיניי לא-להים ובורא לעולם. זה פשוט פלא שיש יצר לא הגיוני שכזה, נטייה חזקה כל כך ועוצמתית, אבל בלעדיו לא היינו כאן כבר מזמן.

האם מי שיש לו נטייה חד מינית הוא חולה? לא הייתי מגדיר אותו כך. אבל זה בהחלט דבר הנוגד להגיון הפשוט. אדם שיש לו נטייה כזו- לא נוכל לומר לו שהוא מדמיין, אלו נטיותיו. התורה מכירה באפשרות כזו ואוסרת אותו בפירוש. היא לא רק אוסרת אלא רואה בזה תועבה.

אנסה להביא דוגמא ואשתדל להיות זהיר ולא מקומם. לאדם בריא יש חוש ריח. באופן רגיל אדם המריח ריח רע , ביוב למשל, נגעל מזה. הוא אפילו לא צריך לחשוב על כך, זה פשוט דוחה אותו.

ההיגיון אכן אומר שזה דבר שיכול לגרום לו נזק ומחלות. אבל הוא לא יסתום את האף בגלל שהוא חשב על הנזק שיכול להיגרם לו, זה טבעי לו. ומה תגידו על אדם שדווקא אוהב את הריח הזה?ברור שהוא הלא נורמאלי. הוא עלול גם להינזק חלילה ולא להתרחק ממקומות עם ריח רע שכזה. הוא לא יהיה אדם בריא. וזה לא טבעי שלא להיגעל מריח ביוב. אבל מי שאוהב את הריח הזה, אין לי מה להתווכח איתו, זה מה שהוא אוהב. האם אני אמור לשמוח על זה או לעודד את זה? לא.

אז אמירתו של הרב רפי שאמר שהוא מגדל את ילדיו "בצורה טבעית ובריאה" היא מובנת לי ומקובלת עלי.

איפה אינני מסכים עם הרב רפי פרץ? לצערנו יש הרבה אנשים שמקפידים על תזונה ואורח חיים בריא ובכל זאת בסוף לא עלינו מתברר שבכל זאת הם אינם אנשים בריאים. אנחנו מתפללים ומשתדלים (כל אחד בדרכו החינוכית והאישית) להיות בריאים, אבל אין לנו ערבויות שאכן נזכה לכך.

בבתים רבים, הכי "בריאים" ו"טבעיים" כהגדרתו, גדלו ילדים עם נטיות חד מיניות. האם יש אפשרות להקהות את הנטייה הזו? האם יש לנסות בכלל לשנות את הנטייה? נחלקו דעות הפסיכולוגים, אנשי המקצוע, הרופאים והרבנים , אני בטח לא מבין בזה מספיק.

האם יש לבזות אנשים אלו או לפגוע ברגשותיהם? גם הרב רפי לגמרי מאמין שלא. חלילה לגרום לאנשים עם נטיות אלו להיות מדוכאים או מבויישים!

האם יש להתגאות בכך? ולעודד עוד שיחפשו בעצמם נטיות כאלו? האם העולם יוכל להתקיים אילו במקום משפחות של אבא ואמא – זכר ונקבה, היו רק משפחות חד מיניות? לכל השאלות הללו אענה בשלילה.
הרב רפי הוא שר חינוך של מדינת ישראל. הוא נמצא במלכוד, כאדם ירא שמיים, שעל פי אמונתו התורה וההגיון (שלו, וגם שלי) מנוגדים לחינוך ועידוד יחסים ובניית בתים על בסיס חד מיני. מנגד, כשר החינוך של כלל תושבי מדינת ישראל, וכיהודי ישר והגון, כפי שהוא באמת, הוא יודע לכבד כל אדם באשר הוא.

אבל מכאן ועד אי האפשרות שלו להביע דעתו בנוגע למה היה הוא מרגיש אילו בביתו היה מגלה חד מיניות ואיך היה מרגיש אם זה היה קורה אצלו ממש במשפחה, המרחק רב.

אסור שתהיינה כאן סתימת פיות. אסור לתת לאג'נדה הפוסטמודרנית להשתלט על מה מותר או אסור לחשוב או להגיד.

על אף שהוא שר החינוך ולא שר הבריאות, מותר לו לספר על תחושותיו כאבא וראש משפחה יהודית המאמין שהבריאות הטבעית ותפישת העולם התורנית רואה במשפחה של אבא ואמא, זכר ונקבה כדברים בריאים. זה לא ייאמן שאסור כבר אפילו להגיד את זה.

כל אחד מבין שדבריו לא היו אמורים לעורר סערה, אלא שנעשים בהם שימוש ציני ובייחוד ערב בחירות חוזרות.

שימוש מגעיל עשה רוני קובן ש"הרים להנחתה" כששאל את הסופר חיים באר "כיצד תיראה ישראל אם הציונות הדתית תעלה לשלטון" וחיים באר ענה "...יהרגו את ההומואים". הוא גם הגדיר את הציונות הדתית כ"גידול סרטני". נו באמת. חיים באר טוען שהוא שומר שבת והולך לבית הכנסת, אינני יודע לאיזו בתי כנסת הוא הולך.

אם הוא היה פוגש את הציונות הדתית האמיתית, ובאופן אישי את הרב רפי או את בצלאל סמורטריץ', אבל פוגש באמת ובישרות, לא היה יכול להוציא מפיו משפטים כאלו. אם הוא הולך לבית הכנסת, הוא גם מקשיב לקריאת התורה ועל איסור משכב זכור? מה הוא עושה עם האיסור הזה? מדוע לרב בישראל אסור להאמין בתורה? איך קורה שסופר בסדר גודל של חיים באר מבקש לירוק בבאר החיים של עם ישראל?