משקיעים שעה
משקיעים שעהiStock

קבוצת קרתא השקעות יוצאת במיזם חברתי חדשֱ בשם 'משקיעים שעה': בכל יום רביעי בשעה 21:00, תתקיים הרצאת זום בהשתתפות מיטב מומחי כלכלה והשקעות הנדל"ן.

המיזם יוצא לאור בשיתוף ערוץ 7.

"מאז הקורונה קיבלנו מאות שאלות ובקשות להדרכה איך להתנהג כלכלית", מסביר דביר דמרי – מנכ"ל קרתא השקעות. "החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה, ולייצר תכנים ברורים ופשוטים מטובי המומחים, כשירות לציבור. בנוסף, יש משפחות רבות, שבגלל התנהלות כלכלית לא נכונה, לא מצליחים לשמור כסף בצד. אנחנו מעוניינים לתת להם מידע חשוב על כלכלה נבונה ובכך ליצור להם עתיד כלכלי טוב יותר".

ההרצאות יעסקו בכל נושאי כלכלת המשפחה ויועברו על ידי בעלים ומנהלים של חברות גדולות בתחומים אלו, בין המרצים: ד"ר רענן קופ, שותף מייסד בפירמת רו"ח BDSK. יועץ הפנסיות קובי הרטוב, בנושא "פנסיה וגמל - כל התורה על רגל אחת".

רו"ח תמר מיכלסון, יועצת לניהול כלכלי בארגון מקימי בנושא התנהלות כלכלית נבונה לתא המשפחתי ולעסקים. דביר דימרי, בנושא חושבים עתיד, השקעות נדלן כמנוף להתקדמות כלכלית ארוכת טווח ועוד.

השיעור הראשון של המיזם יתקיים מחר (יום ד') בשעה 21:00 דרך אפליקציית 'זום'. כאשר השיעור הראשון יועבר ע"י שמעון ברון – שידבר על כיסוי ביטוחי- איך מבחינים בין הגנה טובה ללחץ מיותר.

לקבלת לינק כניסה יש ללחוץ כאן.