משקיעים נכון
משקיעים נכוןiStock

ביום רביעי הקרוב (10.6) יתקיים השיעור השני בסדרה, דרך אפליקציית 'זום'. השיעור יועבר ע"י ליאור זברג, שידבר על בחינת עסקאות נדל"ן.

זברג (29), מחבר הספר 'לחשוב נדל"ן', תושב השומרון, מתעסק בהשקעות נדל"ן ומלווה משקיעים. ליאור ידבר על עסקאות נדל"ן - איך לבחון נכון השקעה, והאם היא כדאית או לא.

בשבוע שעבר, יצאו קרתא השקעות, בשיתוף ערוץ 7, במיזם חברתי חדש בשם 'משקיעים שעה': בכל יום רביעי בשעה 21:00, מתקיימת הרצאת זום בהשתתפות מיטב מומחי כלכלה והשקעות נדל"ן. אם עוד לא הצטרפתם למיזם – זה הזמן להירשם.

"מאז הקורונה קיבלנו מאות שאלות ובקשות להדרכה איך להתנהג כלכלית", מסביר דביר דמרי – מנכ"ל קרתא. "החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה, ולייצר תכנים ברורים ופשוטים מטובי המומחים, כשירות לציבור. בנוסף, יש משפחות רבות, שבגלל התנהלות כלכלית לא נכונה, לא מצליחים לשמור כסף בצד. אנחנו מעוניינים לתת להם מידע חשוב על כלכלה נבונה ובכך ליצור להם עתיד כלכלי טוב יותר".

ההרצאות יעסקו בכל נושאי כלכלת המשפחה ויועברו על ידי בעלים ומנהלים של חברות גדולות בתחומים אלו, בין המרצים: ד"ר רענן קופ, שותף מייסד בפירמת רו"ח BDSK. יועץ הפנסיות קובי הרטוב, בנושא "פנסיה וגמל - כל התורה על רגל אחת". רו"ח תמר מיכלסון, יועצת לניהול כלכלי בארגון מקימי בנושא התנהלות כלכלית נבונה לתא המשפחתי ולעסקים. דביר דמרי - מנכ"ל קרתא השקעות, בנושא חושבים עתיד, השקעות נדלן כמנוף להתקדמות כלכלית ארוכת טווח ועוד.

רוצים להצטרף להרצאות ולקבל גם את ההקלטות? הרשמו כאן (ללא עלות).