קייטרינג כשר ואיכותי
קייטרינג כשר ואיכותיצילום: עמית אורנשטיין

ישראלים רבים אשר נמצאים בתהליך של בחירת קייטרינג עבור האירוע שלהם בטוחים כי עצם העובדה שעליהם לבחור קייטרינג כשר, בהכרח זה אומר שיהיה עליהם להתפשר על איכות המנות וטיב האוכל.

ממש כמו שפעם היו מזמינים אותנו למסעדה כשרה והיה עולה בראשנו התפריט המסורתי של המנות של פעם. זה מסוג הסטיגמות הללו שמלוות אותנו לאורך השנים אבל זה בדיוק הזמן לעשות לה סוף ולשנות את מה שאנשים רבים חושבים.

קייטרינג חלבי כשר, המגוון עושה את ההבדל

בשונה מקייטרינג בשרי, כשאנחנו בוחרים קייטרינג חלבי שהוא גם קייטרינג כשר אנחנו יכולים להציע לאורחים שלנו מגוון רחב של מנות. זה מתחיל בפסטות מעולות עם מגוון של רטבים, ממשיך בפוקצ‘ות בשילוב מתבלים מעולים, סלטים טריים, גבינות בוטיק, דגים טריים וכמובן, אי אפשר שלא לדבר על הקינוחים.

יש עוד משהו שעושה את ההבדל בין קייטרינג שהוא חלבי וזו האופציה לבחור מבין כמה סגנונות הגשה שלא תמיד אפשר לבחור בהן בקייטרינג בשרי כמו למשל ארוחת שף מדהימה ממש כמו במסעדת עם כוכבי משלן, בופה משגע, מגשי אירוח, מנות פינגר פוד, הגשה לשולחן ועוד.

איך תדעו לבחור קייטרינג חלבי כשר שהוא גם איכותי?

יש כמה מאפיינים שמעידים על כך שלא מדובר רק בקייטרינג כשר אלא באחד שהוא גם איכותי ובהחלט שווה לשקול ולשלב אותו באירוע הבא שלכם.

המאפיין הראשון הוא כמובן הטריות של המנות וחומרי הגלם האיכותיים. חברת קייטרינג שמקפידה לשמור על רמת טריות גבוהה, בוחרת בחומרי גלם משובחים המשתלבים במנות בחוכמה וביצירתיות מצד אחד, אך מצד שני מקפידה להכין את המנות בסמוך לאירוע או אפילו באירוע עצמו, מביאה רמה גבוהה לעולם האירועים.

אוכל איכותי וטעים
אוכל איכותי וטעיםצילום: עמית אורנשטיין

המאפיין השני והלא פחות חשוב שיעיד על כך שאתם עומדים לבחור חברת קייטרינג המקפידה על תפריט חלבי כשר איכותי הוא נושא הקינוחים.

אין מה לעשות, יש משהו אחר שמזכיר לנו ניחוחות של צרפת ואיטליה כשמדובר בעוגות, עוגיות וקינוחים בהם יש חמאה ולא מרגרינה, שמנת ולא שמנת צמחית, גבינת ריקוטה ולא איזה תחליף אחר. זה עושה את כל ההבדל.

מאפיין נוסף שיעיד על כך שמדובר בחברת קייטרינג איכותית הן בהיבט הכשרות והן באופן כללי הוא כל הנושא של גמישות בתפריט. ברגע שהתפריט מותאם באופן אישי ופרטני לצרכים שלכם, לאופי האירוע, קהל האורחים, הלוקיישן וכמות האנשים שאתם מזמינים, זה פשוט עושה את ההבדל.

לסיכום, אם גם אתם החזקתם עד לרגע זה בסטיגמה שאוכל כשר הוא פחות טוב, פחות טעים, פחות נגיש, הגיע הזמן לנסות משהו חדש ולדעת שהאירוע שלכם הולך להיות חוויה קולינרית ללא פשרות.

המאמר נכתב באדיבות נועה דניס - קייטרינג לאירועים . נועה היא שפית וקונדיטורית של קייטרינג חלבי עם התמחות באירועים קטנים ואינטימיים של עד 150 מוזמנים. לפרטים אודות השירות היכנסו לאתר.