מרטין ביטון ואבישג מזרחי - אם ובת ב'מטבח המנצח'

מרטין ביטון ואבישג מזרחי, אם ובתה המשתתפות בתכנית הריאליטי 'המטבח המנצח' של קשת 12, אמרו כי הן מרגישות שליחות להשתתף בתכנית כזו ואף כי נשים בחרו ללכת עם כיסוי ראש מלא בזכות הופעתן על המסך.

על החוויה בהשתתפות בתכנית שכזו יחד, אם ובת, אמרה מרטין ביטון: "מאז ומתמיד היה לי קשר טוב עם אבישג, אבל התכנית ביחד יותר העצימה אותה וזה עשה רק טוב ביחד".

בתה, אבישג מזרחי, אמרה: "לי ולאמא תמיד היה קשר מהמם שהולך ומתחזק מיום ליום. ללא ספק התכנית קירבה עוד יותר ועשתה לשנינו טוב הן בהתפתחות האישית והן בכלל. הייתה חוויה מהממת''.

מזרחי מכסה את ראשה במטפחת שקשה לפספס. "יש נשים שהתחילו לכסות את הראש שלהן בכיסוי מלא רק בזכות כיסוי הראש שלי שמופיע בתכנית", היא אמרה. "נשים לא מפסיקות לשלוח הודעות ושואלות איך את קושרת ועשית לי חשק ואיזה מהמם".

"נשים שבתחילת דרכן, מתחזקות בצניעות, ונשים ששואלות איפה את רוכשת בגדים ואומרות לי את מודל לחיקוי. יש המון פרגון ואהבה, אין מה להגיד", ציינה.

ביטון הוסיפה, "אם אחת מבנות ישראל לקחה על עצמה כיסוי והיא מכסה בזכות זה שהיא ראתה את אבישג וזה עשה לה חשק, אז באמת זכינו פה. זה היה דבר שבאמת חבל על הזמן".

על החשיפה הרבה שמקבלים המתמודדים בתכנית זו אמרה מזרחי, "מפורסמת אני עדיין לא, אבל לאט לאט. יש בזה משהו מאוד מתוק בחשיפה פתאום, בזה שאתה הולך בקניון ואנשים מזהים אותך. בכלל, אני חושבת שהחוויה הזאת מאוד עוצמתית, אנחנו בשיא שלה כרגע אז אין לדעת לאיפה זה יוביל ואם עוד כמה חודשים יזכרו אותנו או שבזה סיימנו".

"יש בזה משהו יפה", אמרה. "התכנית הזאת היא מעבר לתכנית בישול רגילה, היא מעבר לעולם הקולינרי, היא מביאה שם המון חוויות אישיות על החיים. בסופו של דבר אנחנו נעים לפעולה בחיים לכל דבר שאנחנו בוחרים לעשות מאיזה שהם נקודות אישיות שכל כך משפיעות עלינו והן אלה שמניעות אותנו לפעולה".

לדבריהן, לא הייתה להן בעיה בתור שומרות כשרות להשתתף בתכנית. "יאמר לזכותה של ההפקה שמאפשרת לנו, לשומרי הכשרות, כן להיות חלק מהריאליטי הזה", אמרה מזרחי.

"באמת נתנו לנו את כל ההקפדות, אם זה מבחינת חלב ובשר אנחנו הכנו קינוחים שהם פרווה, הכבדים שהיו במנות נצלו בשביל המנות שלנו, הבשרים שהיו במנות הכל של שופרסל ומבחינת כשרות הכל היה מהודר כמו שצריך. ירקות שטופים. בשלב האולפן, אז אני טעמתי את המנות של החלב ואמא טעמה את המנות של הבשר. מנות שהן לא היו כשרות בכלל לא התקרבנו", כך מזרחי.