השקעה בנדל''ן גם בקורונה
השקעה בנדל''ן גם בקורונהצילום: קרתא

לאחר סיום שלב א' של המבצע, יוצאת חברת 'קרתא השקעות' במבצע "הזדמנות אחרונה" לציבור הרחב.

החל משעות הצהריים ולמשך 72 שעות בלבד יוכל הציבור ליהנות ממבצעים חסרי תקדים של דירות מרווחות עם מפרט טכני גבוה ובמחיר משתלם במיוחד. בשבוע שעבר פתחה חברת קרתא השקעות את המבצע לחברי מועדון וכעת גם הציבור הרחב יכול להינות מאותם המבצעים.

בקרתא השקעות אומרים כי החברה ניהלה בחודשים האחרונים מו"מ עיקש עם מספר יזמים מרחבי הארץ הבונים פרוייקטים מיוחדים ואיכותיים בלבד, הסיכום היה כי מספר דירות מצומצם בכל פרוייקט יוקצו לחברת קרתא השקעות במחיר מוזל ומבלי להתפשר על האיכות ועל המיקום הנוח.

את ההזדמנות שנוצרה כעת במהלך משבר הקורונה מסבירים בחברה בין השאר בכך כי החלטת הממשלה מלפני כשבועיים להוזיל את מס הרכישה לדירה שנייה מ-8% ל-5% בלבד, פתחה את שוק המשקיעים ויצרה חלון זמנים שלא יחזור.

בקרתא השקעות מספרים כי בשלב הראשון הייתה התעניינות רבה והצלחה למשקיעים שבחרו לרכוש דירות מוזלות וכבר נחתמו מספר חוזים לרכישת דירה דרך המבצע של חברת 'קרתא השקעות'.

דביר דמרי, מנכ"ל קרתא השקעות, אומר כי "יש לנו ניסיון רב באיתור של הזדמנויות לרכישת נדל"ן . המבצע הזה הוא הזדמנות שלא תחזור על רקע משבר הקורונה. עשינו מחקר מקיף בנושא, בחרנו יזמים בפינצטה, התחשבנו במכלול שלם של גורמים כדי שפרויקטים שבחרנו יהיו האיכותיים ביותר, במיקומים הטובים ביותר וכהשקעה משתלמת שעליה המשקיעים יוכלו לקבל את התשואה הגבוהה ביותר בהמשך. במסגרת התהליך אנו דואגים גם לליווי משפטי מהשלבים הראשונים ועד לאחר החתימה, כך שהמשקיעים יכולים להיות רגועים ולדעת שאנחנו שם בשבילם לאורך כל הדרך. אני מזמין את הציבור הרחב להצטרף ולא לפספס את ההזדמנות הזו לרכוש דירה".

מי שירשם באתר החברה יוזמן למפגש מיוחד בזום בו ייחשפו המפרט הטכני והמחירים של המבצע>>