פירות וירקות
פירות וירקותfreepik

שוק הפירות והירקות בישראל ידע דרך ארוכה, ארוכה יותר מידי, מאז קום המדינה ועד היום. אם בעבר הדרך של הפירות והירקות מן השדה אל דוכן הירקות בו רכשנו אותם, הייתה ארוכה, הרי שהיום רכישת הירקות הנעשה בצורה שונה לא במעט.

לא רק החקלאי המיתולוגי בכובע קש גדול מגדל את הפירות והירקות שלכם, ממש לא. המוני ידיים ממששות את הפירות והירקות, עד שהם מגיעים לדוכן בסופר או בירקן, וגם שם, כל עובר ושב ממש את הפרי להנאתו בניסיון לדלות את הירק המוצלח יותר. ומה שאתם מקבלים? ירקות ופירות, שעברו דרך ארוכה בעלת אצבעות רבות עד לצלחת שלכם.

הקורונה כאן? עוד סיבה טובה לחשוש

הקורונה כאן, וזו רק עוד סיבה להסביר למה הדרך הארוכה של הפירות והירקות, לא תמיד בטיחותית ומומלצת עבורנו. כן, אם גם לכם נמאס לכם לחכות בתור בסופר, אתם מפחדים מלהיכנס למקום צפוף, וכמובן, ולא נשכח את אינספור הידיים הממששות את הפרי לפני שאתם רכשתם אותו, בדיוק לכן, רכישת פירות וירקות בוטיק במרשתת, במשלוח עד הבית כיום היא פתרון מהפכני.

כשאתם נהנים עם משלוחי פירות עד פתח הבית בצורה אסתטית והנקייה ביותר, וה'שוס', אפשרות להזמנת 'מוצרי הבוטיק' נוספים הנלווים להכנת לארוחה.

הדור החדש של משלוחי פירות וירקות

אז למה שנתחיל מהסוף - שההתחלה כל כך נוחה. הכירו את הדור החדש של קניני הפירות והירקות במשלוח ישיר עד הדלת. וכדי לשמוע ממקור ראשון על השירות המהפכני הזה, פנינו לחברת 'שולינקה'.

חברת 'שולינקה' השיקה שירות מהפכני של פירות וירקות מהחקלאי לצרכן (אבל לא רק, מוסיפים לנו בחברה, כל מה שאתם צריכים למוצרי בוטיק לסיר ולארוחה, עם 'שולינקה', יגיע אליכם עד הבית, ועל כך - בהמשך). השירות מהפכני של 'שולינקה' אינו מתבטא רק במשלוח הפירות והירקות עד הבית אלא הרבה מעבר, כדי שתיהנו בצורה הטובה ביותר עם הזמנת ירקות מהחקלאי, ישירות.

עם שירות הזמנת פירות וירקות באינטרנט, כמו ב'שולינקה' למשל, הפירות וירקות בדור החדש של משלוחי פירות, מגיעים אליכם לסיר עם כמה שפחות מישושי ידיים ובצורה אסתטית יותר. אכן, עם השירות של הדור החדש למשלוחי פירות וירקות באינטרנט אתם מקבלים מוצרי בוטיק לארוחה כשהם בטיחותיים יותר, נקיים יותר, טריים, הרבה יותר ו – איכותיים.

בריאות זה המון, אבל יש עוד מעלות...

מעבר לאסטתיקה ולבטיחות, ב'שולינקה' מספרים לנו על מעלות נוספות שכדאי שנכיר בדור החדש של משלוחי פירות וירקות.

נוחות למשל, אינכם צריכים עוד לפנות זמן ולכתת רגליים אל הסופר הקרוב, כשבשירות החדש הכול מגיע עד הדלת. לא עוד שיטוטים בסופר והתלבטות בין מבצעים כשכל הנתונים מופיעים מונח לנגד עיניך במסך. כל הפרטים הקטנים והגדולים, גם על המבצעים, נראים בהינף מקלדת. אתם קונים בדיוק מה שאתם צריכים מהכורסא או הספה בסלון, והמשלוח מגיע עד הבית שלכם, כשאל תשכחו להוסיף לחווית הקניה מהסלון כוס קפה או מיץ קר – ללא עלות נוספת.

ומה עוד? חיסכון בזמן. האפשרות להזמנת פירות וירקות עד הדלת, מאפשרת לכם לחסוך בזמן יקר שיכול להיות זמן עבודה או זמן איכות עם הילדים. קניה דרך רשת האינטרנט היא מהירה יותר וחוסכת כתותי רגליים ברחבי הצרכנייה, התלבטות בין מוצרים שונים, ליקוטם לעגלה, עמידה בתור ארוך ומייגע, הכנסה לאוטו, נסיעה הביתה והעלאת המוצרים עד הבית. כך, בהזמנה דרך הטלפון של משלוחי פירות וירקות בקלות נוחות ובהירות, אתם מקבלים 'על הדרך' שעות וזמן יקר ומשתלם שנחסך.

חיסכון - ההפתעה: כן, בסופו של יום משלוחי פירות וירקות משתלמים יותר לארנק שלכם!
וכך מספרים לנו ב'שולינקה': "קניה של מוצרי פירות וירקות דרך האינטרנט, למעשה חוסכת עבורנו הרבה מאד כסף. אם חשבנו שאנו מכירים ויודעים כבר את כל התרגילים השיווקיים של רשתות הממכר השונות, אין כמו הגעה לסופר כדי לגלות את עצמנו רוכשים עוד ועוד, מעבר למתוכנן ולרשימת קניות סגורה. אך, כמו שכולנו מכירים ויודעים, כשאנו קונים במחשב, הארנק שלנו בשליטה, תרתי משמע.

אנו מגיעים למוצרים שאנו בוחרים להגיע אליהם וקונים רק מה שתכננו לרכוש. בל נשכח, שמעבר לכך קניה ברשת מאפשרת לנו הוצאות של מזון קל ושתיה על חשבון ה-בית, כפשוטו, הבית שלנו, בלי להתגרות בדרך לקופה או לרכוש מעדנים נוספים מתוך תחושת רעב וצימאון או עייפות, שלא חשבנו עליהם. כך, בצורה זו, קניה דרך המרשתת של פירות וירקות, מעבר לכל המעלות, גם משתלמת לנו יותר, הרבה יותר".

משלוחי פירות וירקות עד הבית, בכל זאת, ממה צריך להיזהר?

אז החלטנו ובחרנו להזמין פירות וירקות עד הבית דרך האינטרנט, בנוחות ובאיכות, אבל בכל זאת - אנו שואלים את עצמנו, מה בכל זאת כדאי שנדע לפני שאנו ממהרים להזמין בהקשת מקלדת?

גם כאן, ב'שולינקה', עם שירות הזמנת ירקות מהחקלאי למוצרי מזון לארוחה הטעימה ביותר, ממהרים להסביר ולהבהיר לנו:

"כשאנו מבצעים הזמנת פירות וירקות באינטרנט חשוב בכל זאת להקפיד ולהיות מודעים לכמה כללי זהירות. חישבו על רכישה בהקבלה לכל מוצר רשת: כמו שלא נרכוש פירות וירקות בכל חנות אפלולית מזדמנת כך לא נזמין מוצרים ברשת כאשר איננו יודעים את טיבם".

עסק בטוח ותקין באישור משרד הבריאות

כאמור, כשם שלא נרכוש פירות וירקות במחסן זנוח, בלתי מאוורר ומלוכלך, כשאנו מתארים לעצמנו שההיגיינה אינה נשמרת בו, כך אף עם הזמנת פירות וירקות באינטרנט. נקפיד שלא לרכוש את מוצרי המזון שלנו באתר שאינו משקף בטיחות ותקינות, וכמובן נוודא שהעסק מספק את מוצרי המזון באישור משרד הבריאות. רק באופן זה זו נדע שכללי הניקיון נשמרו במקום, שאין משוטטים סמויים בלילות והירקות מגיעים ממקור אמין ובטיחותי שגודל בהתאמה לכללי משרד הבריאות ומשרד החקלאות.

אמינות ושירות

הקפידו להזמין הזמנת פירות וירקות באינטרנט באתר בעל מוניטין של שירות טוב ואמין. שהרי, לא תרצו לגלות מוצרים קרועים המתפזרים עם בא המשלוח וגם לא להתווכח ל זמן ההגעה של המוצרים לביתכם, כשאתם לחוצים בזמן ורק מעוניינים להתחיל בהכנת הארוחה.

רק שירות משלוחים מסודר ואיכותי יבטיח לכם את הגעת המוצרים בזמנם, ולא אחרי שכבר פתחתם בבישול (או שהייתם אמורים לעשות זאת...). כדי שלא תמצאו את עצמכם בלית ברירה, בכל זאת, יורדים לסופר לרכוש את המוצרים, עד שהמשלוח יואיל להגיע או להשלים מוצרים שלא הגיעו משום מה בהזמנה. אם כן, הקפידו לרכוש ולהזמין את המוצרים בעסק אמין ובעל מוניטין של שירות טוב.

כמו כן, חשוב גם לוודא בשירות המשלוח, שהמוצרים נארזים בצורה מתאימה, כדי שלא תגלו את רוטב הבישול שהזמנתם נוזל ומטפטף על מוצרים שונים, או לחילופן עגבניות מעוכות כתוצאה מאריזה וטיפול לקוי במשלוח...

מוצרים משלימים

חשוב שתדעו: כשאנו מזמינים פירות וירקות, אנו לא באמת צריכים רק אותם, אנו רוצים גם את כל החומרים הטובים המתלווים לארוחה טובה. בדיוק לכן,ב'שולינקה', לא מוותרים על שירות מושלם ומציעים לכם את כל המוצרים להשלמת הארוחה הטובה ביותר עם מוצרי הבוטיק המשובחים ביותר. מוצרי הגבינות והיינות הם רק ההתחלה והפתיח לאירוח טובה ב'שולינקה' וההמשך הוא בליווי של מגוון מוצרי בישול ביבוא מסביב לגלובוס, והכל, בשירות הייחודי של 'שולינקה' עד דלת הבית.

הזמנת פירות וירקות מובחרים עד הדלת, איך נעשה את זה בכיף?

מתיישבים מול המחשב, מגגלים 'שולינקה' – להזמנת שירות בוטיק למשלוחי פירות וירקות עד הדלת, צופים במבחר הפירות והירקות, בהיצע בוטיק עשיר ואיכותי, ברמה הגבוהה ביותר, מתכננים את הארוחות האהובות עליכם,, מוסיפים מוצרים משלימים להכנת הארוחה הטעימה ביותר, ומזמינים.

והי, המשלוח שהזמנתם, עם הפירות והירקות האיכותיים, כבר בדלת, רוצו לפתוח.