גיא פלג, שחשף יחד עם עמית סגל את הקלטות היועמ"ש מנדלבליט נגד שי ניצן, התייחס בפתח תוכניתו ב-103FM לדבריו של יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר ובו נשמע לכאורה מאיים על מנדלבליט כי אם לא יתפטר יחשפו דברים נוספים אודותיו.

פלג אמר, "תראו, יש לי חבר קרוב, כדורגלן עבר מפורסם, לא יודע אם שמעתם על איל ברקוביץ'. מגיש תוכנית אקטואליה די נצפית, בערוץ די משמעותי, והוא טען, הטיח בחבר הכנסת מיקי זוהר שהוא שייך או מתפקד או נטען שהוא חלק מארגון פשע.

''אז קמה צעקה, וצעקה ממש תרתי משמע כי בתוכנית אחר כך הגיעה שרה מאוד מרכזית במדינת ישראל ודרשה מאותו מגיש טלוויזיה שיחזור בו ואיימה עליו שאלמלא יעשה כן, לא ייאמן את נבחרת ישראל בכדורגל".

עוד הוסיף ואמר: "הנה חלפו כמה ימים, אצלנו כאן ממש בתחנה זו הבוקר בתוכנית 'שבע תשע' עם גולן יוכפז וענת דוידוב נשמע מיקי זוהר מאיים, אין מילה אחרת, על היועמ"ש 'אם לא תתפטר יחשפו עוד הקלטות', ואני שואל אתכם האם לא כך בדיוק פועל ארגון פשע ברצותו לאיים על התביעה כללית? התובעים? על ראש התביעה הכללית שיתפטר ואם לא כן, יפגעו בו? אני כאן לשעתיים הקרובות, אתמול פרסמתי יחד עם עמיתי עמית סגל הקלטות, הקלטות מעניינות מאוד כל אחד לוקח את ההקלטות למקום אחר, אשמח לענות לשאלות שצצות כתוצאה מהפרסום הזה".