מגיש הטלוויזיה, אברי גלעד, נזף בתכניתו ברשת 13 במבזקן משום שלטענתו הוא והכתב בארה"ב, גיל תמרי, מנסחים את הידיעות המוקראות בחדשות "כאילו המציאות היא שהנשיא דונלד טראמפ תמיד משקר ואילו ג'ו ביידן אומר אמת".

לדבריו, "המציאות שונה ובית המשפט העליון נותן סעד לטענות טראמפ".

עוד הוסיף כי "יש מדינות בהן יש בעיות משפטיות חמורות ולכן אי אפשר להגיד שביידן הוא הנשיא הנבחר מכיוון שהתהליך לא תם ויש חילוקי דעות משפטיים".

פרשן החוץ של הערוץ, נדב אייל, הגיב בטוויטר לגלעד. "היה משהו שהופיע בתכנית הבוקר של רשת, וחשתי צורך לתקן - אין בעיות "חמורות" שנחשפו עד עתה באף מדינה. היו שורה של טענות פייק, ממתים שהצביעו בפנסילבניה ועד לטעות מחשב במישיגן. הכל שקר. ביהמ"ש העליון הורה להפריד פתקי הצבעה שהתקבלו אחרי יום הבחירות בגלל עתירה. זה לא ישנה דבר כי הפער גדול בהרבה".

לדעתו, "מעולם לא חיכה אף מגיש של אף תכנית בוקר למדינות שונות בארה"ב לבצע אשרור רשמי של התוצאות לפני שהוא מכנה את הנשיא הנבחר, הנשיא הנבחר.

״טראמפ נבחר על פער קטן במדינות המפתח, וקראו לו מיד כך. למה? כי הוא הוכרז כך בתקשורת האמריקנית. כמו ביידן. אם משהו הוא טענת כזב ושקר או בלתי מוכחת, רצוי לא להשמיעה; ואם באה מנשיא ארה"ב להשמיעה ולומר שהיא ללא ראיות או כזב. ואם היא תפציע עם ראיות ובסיס - לומר כך בהחלט, גם אם זה יאכזב את הצד השני.

״השירות שאנחנו מעמידים לצופים הוא לא רמקול שדרכו אפשר לצרוח כל קללה, כזב ושקר. בשביל זה יש רשתות חברתיות".