בשכונה המתפתחת והיוקרתית של גבעת שמואל 'הדר דרום' הולכים ונבנים שני הבניינים של פרויקט הנדל"ן 'חלומות גבעת שמואל' של חברת שיכון ובינוי. ביקרנו במקום והרשמים מרשימים.

איציק בריח, מנהל המכירות של הפרויקט, מארח אותנו באחת מרפסות שבמקום וממנה אנו צופים לעבר הרי שומרון ממזרח וממערב אל הים. ולמטה, בכניסה למבנה, בריכת דגים התואמת בנייה ירוקה ובצמוד שטחים ירוקים חלקם ציבוריים וחלקם שייכים לבניין עצמו.

לכל הפרטים וליצירת קשר לחצו כאן

בריח מציג בפנינו את הלובי, את גובהו ואת הריצוף המיוחד, שילובי העץ והמעליות ושם גם מועדון הדיירים המאובזר ומרוצף בפרקט יוקרתי, "תאווה לעיניים", כלשונו.

דירה ב'חלומות גבעת שמואל'
דירה ב'חלומות גבעת שמואל'הדמיה: שיכון ובינוי

על מנת להתאים את הדירות לציבור הדתי המגיע בהמוניו לגבעת שמואל הקפידו ב'שיכון ובינוי' על גודלן של הדירות בהן פינת אוכל בה נתן לאכלס 18 סועדים, מטבח ענק כולל אי, סלון בגודל של 25 מטרים רבועים. גודל הדירה עצמה הוא 143 מטרים לבד מהמרפסת של 15 מטרים ומחסן צמוד לדירה בגודל 6 מטרים.

בסמוך לפרויקט מוסדות חינוך לגילאים שונים, בתי כנסת, חנויות, מסעדות ופארקים. מהקניון ועד האולפנה, הכול נגיש ובמרחק הליכה. עוד מציינים ב'חלומות גבעת שמואל' את יתרונו של המקום בכללותו כסמוך וקרוב למרכזי התעסוקה האזוריים ולצירי התחבורה המובילים גם לירושלים וגם לצפון הארץ. בריח מוסיף ומזכיר את רכבת הפרברים שמתוכננת לעבור בסמוך.

לכל הפרטים וליצירת קשר לחצו כאן

והאיכלוס? בקרוב מאוד ובתנאים אטרקטיביים ביותר. "נשארו לנו מספר דירות אחרונות לאיכלוס מיידי", אומר איציק בריח. "שיכון ובינוי מציעה מיליון ₪ באפס אחוז ריבית לשנה וחצי. זה מתאים כמו כפפה ליד למשפרי דיור. אנחנו לוקחים על עצמנו את כל נושא החזרי הריבית לתקופה הזו של שנה וחצי. מדובר בדירות אחרונות ללא סיכון וסיפורים למיניהם".

מרפסת ב'חלומות גבעת שמואל'
מרפסת ב'חלומות גבעת שמואל'הדמיה: שיכון ובינוי