חגית משה ובצלאל סמוטריץ'
חגית משה ובצלאל סמוטריץ'נעם נסימי ודוד ווייל

האם השתגעתם לגמרי? אתם נורמליים? לאן אתם רוצים עוד להתדרדר, לאן אתם רוצים לקחת את קולות הציונות הדתית?

חגית משה, צאי מקבוצת הווטסאפ של חברי המרכז, אין כיום לבית היהודי לבדו אפילו 25 אלף קולות. לשם את רוצה לקחת את המפלגה, את הקולות שיאבדו מתחת לאחוז החסימה, כולל סכנה לרשימה השניה?

יתכן שסידרו אותך, זה בטח לא נעים, אבל כעת תתעשתי, תמחלי על כבודך האבוד, קבלי את ההצעה וכנסי לרשימתו של בצלאל.

זו הצעה הוגנת. הבית היהודי הרבה מתחת לקרשים, ואת אינך בעלת ניסיון כבצלאל. כנסי פנימה, היי חברת כנסת, צברי ניסיון, ועשי חייל.

פעלת רבות למען הציונות הדתית בירושלים, האם כך את רוצה לסיים את העשייה המפוארת, הרבה מתחת לאחוז החסימה? עם אשמה אפשרית על כשלון הימין בבחירות?

גברת משה, זה לא הזמן להעלב, זה לא הזמן לזרוק בוץ והאשמות. כאן זה לא סניף בני עקיבא אלא פוליטיקה. וככה זה עובד.

כחבר מרכז הבית היהודי, המפלגה שהוקמה לפני עשרות בשנים ועדיין מעט חיה ונושמת, כאדם שהצביע עבור מועמדותך ליושבת הראש, הפסיקי לשמוע לעצות אחיתופל ולקולות הבכי והנהי, קבלי את ההצעה מיד.

ובכלל, מה ההבדל בינך לבין בצלאל, מה ההבדל בין דוידי לאופיר סופר? כולנו הציונות הדתית, ואין שום מקום, שום אפשרות ושום התכנות לשתי מפלגות. אנחנו רוצים את בצלאל, אותך ואת דוידי, את רוטמן ואת בן גביר, רוצים אתכם ביחד. וכן, כל אחד לפי מה שווה בסקרים, לא בתדמית שהסביבה בנתה לו.

יש שעתיים בשביל לתקן את האסון, את הנזק ואת השטות. יש עוד שעתיים להחליט לשבת ביחד. לפעול יחד למען הציונות הדתית, למען מדינת ישראל, ולא למען הכבוד האישי והאגו.

למען ה', למען העם והארץ, למען התורה, התאחדו.