אוהדי בית"ר. בקרוב שוב בטדי
אוהדי בית"ר. בקרוב שוב בטדיצילום: פלאש 90

אוהדי הספורט חוזרים למגרשים. לאחר דיון בקבינט הקורונה הוחלט כי פתיחת עולם התרבות וחזרת הספורט התחרותי שכבר אושרו לחזור לפעילות, יוקדמו וייפתחו מחדש כבר ביום ראשון הקרוב, 21 בפברואר.

פתיחת עולם התרבות וחזרת הספורט התחרותי כולו לפעילות בחזרה, הביאו להחלטה משנית וחשובה לא פחות ואולי אף יותר, עבור אזרחי מדינת ישראל כולם וחובבי התרבות והספורט בפרט - כאשר תותר כניסת אוהדים וקהל לאירועי התרבות השונים וכן למשחקי הספורט הרבים, כבר החל מיום ראשון הקרוב ולאחר שנה בה נאלצו שלא להגיע למשחקי קבוצתם האהובה.

על פי המתווה שאושר על ידי קבינט הקורונה, תתאפשר כניסתם של 300 איש לאירועי ספורט במקומות סגורים כמו אולמות הכדורסל, ו-500 איש לאירועי ספורט במקומות פתוחים כמו אצטדיוני הכדורגל, כאשר כלל האוהדים שיותרו להיכנס יהיו כאלו מחוסנים או מחלימים, כאשר גם הם ייכנסו על פי מתווה מותאם וקפדני שמבטיח את בריאות הקהל והנוכחים במקום.

אמנם מדובר בפעימה ראשונה ומצומצת להכנסת קהל לאצטדיונים, אך לאחר שנה בלי אוהדים ביציעים גם זה משהו.

בסביבת השר טרופר אמרו כי בימים אלו מקיים השר טרופר שיח מתמשך עם משרד הבריאות במטרה לאפשר כניסה רחבה לאצטדיונים החל מהשלב הבא לפתיחת המשק, כאשר על פי התכנון, בפעימה השניה שאמורה להתחיל ב-9 במרץ, יותרו בין 1,000 ל-3,000 אוהדים להיכנס למגרשים ואולמות הספורט. מטרת ראשי הספורט היא לאפשר את כניסתם של 5,000 אוהדים כבר בעוד פחות מחודש.

שר התרבות והספורט חילי טרופר, ברך על ההחלטה כשאמר: "אנו שמחים שהתרבות והספורט חוזרים לחיים ונמשיך לפעול כדי לחזק עולמות אלה ולהרחיב את פתיחתם".