צופים לביקוש גבוה להשקעות במלונות
צופים לביקוש גבוה להשקעות במלונותצילום: TFG - PR

חברת הנדל"ן הבינלאומית The First Group, המקימה בימים אלה את Ciel – המלון הגבוה בעולם אשר בדובאי, מחפשת לזכות בתשומת לב המשקיעים הישראלים לאור התעניינותם הרבה בנכסי הנדל"ן בעיר.

מאז חתימת הסכמי אברהם באוגוסט 2020, זינקה התעניינותם של הישראלים המחפשים הזדמנויות השקעה בדובאי, וזאת למרות ההשפעה הנרחבת והכלל עולמית של מגפת הקורונה.

בהיותה היעד הפיננסי, המסחרי והתיירותי הגדול ביותר במפרץ הפרסי, דובאי צברה מוניטין של אחד ממרכזי העסקים היציבים ביותר באזור עם שיעורי צמיחה מרשימים, בזכות כלכלה פתוחה ומגוונת, אשר מעודדת ומקנה תחושת ביטחון למשקיעים בינלאומיים.

שוק ההשקעות בנכסי נדל"ן בדובאי ממשיך לצבור תאוצה כשעיקר כוחו בענף המלונאות שהוא מהמובילים בעולם ונהנה ממימון של משקיעים בינלאומיים המחפשים לנצל את גל התיירות השוטף את העיר.

עם מוניטין מרשים בעל 11 נכסים עטורי פרסים ושבעה מלונות נוספים בשלבי ההקמה, The First Group מוכרת כאחת מחברות יזמות נדל"ן המכובדות והאמביציוזיות ביותר בעיר. מלבד פרויקט הדגל הנוכחי שלה, מלון Ciel, תיק מלונות ה-"upper midscale" שהקימה החברה בעיר כולל את Wyndham Dubai Marina, Millennium Place Marina ואת TRYP by Windham Dubai, עטורי הפרסים.

מלון Ciel, הנבנה בימים אלה בלב המרינה של דובאי, תוכן על ידי משרד האדריכלים עטור הפרסים, NORR. המלון, אשר יכיל 1042 סוויטות יוקרה, יתנשא לגובה של 365 מ', וכך יהפוך למלון הגבוה בעולם ולאבן דרך בתחום העולמי.

הפרויקט זוכה לשבחים בכל העולם, כולל שלושה פרסים בינלאומיים בתחום הנדל"ן לשנת 2019 עבור ארכיטקטורת מלון הטובה ביותר: Best International Hotel Architecture, Best Hotel Architecture Arabia, Best Residential High-rise Architecture Arabia.

עם חללי פנים בעיצוב מודרני ומרפסת תצפית מדהימה העשויה מזכוכית, המאפשרת להתבונן בנוף המרהיב של המרינה, פאלם ג'ומיירה והמפרץ הפרסי ב-360 מעלות, מלון Ciel הוא תוספת מרעננת לקו הרקיע של המרינה בדובאי.

הצעתה הייחודית של חברת The First Group תאפשר למשקיעים פרטיים לרכוש חדרי אירוח במלונותיה ולהנות מהחזר השקעה שנתי וגישה למגוון זכויות ייחודיות ובעלות ערך גבוה במסגרת התוכנית "TFG Rewards". בין ההטבות השנתיות: החזרים על טיסות לדובאי, שהייה במלונות ללא עלות, גישת פרמיום לתוכניות תגמול משתלמות, כגון Emirates Skywards, ותמריצים אחרים.

מנכ"ל The First Group, רוב ברנס, התייחס להחלטת החברה להקים נציגות רשמית בישראל: "The First Group גאה בכך שבמהלך 15 השנים האחרונות הצליחה להקים 18 בניינים וכמה מהמבנים הידועים ביותר בדובאי. הפרויקט האחרון שלנו, Ciel, אשר עם סיומו יהיה המלון הגבוה ביותר בעולם, פותח בפני המשקיעים הישראלים המבינים עניין את ההזדמנות האידיאלית להשקעה".

"ההחלטה שלנו להיכנס לשוק הישראלי מסתמכת על הניסיון שלנו במדינות המזרח התיכון וצפון אפריקה, וכן על כך שאנו צופים לביקוש גבוה להשקעות במלונות שלנו", הוסיף ברנס.

סמנכ"ל פיתוח עסקי של MGroup, דותן נינוה, אמר: "אנו גאים ונרגשים לשלב כוחות עם The First Group, ובטוחים כי מיזם זה הוא בעל פוטנציאל עצום עבור משקיעים ישראלים. דובאי מדורגת באופן עקבי בין חמשת יעדי התיירות המובילים בעולם מבחינת מספר התיירים המגיעים לעיר ותפוסת המלונות. בדומה למשקיעים אחרים מעשרות מדינות ברחבי העולם, הישראלים ילמדו מהר ששוק המלונות של דובאי מציג אפשרות השקעה בטוחה עם החזר עקבי ומשתלם. הקמנו אתר משותף ייעודי לטובת המתעניינים, באתר ניתן להיכנס להשאיר פרטים והצוות המטפל ידאג ליצור קשר ולענות על כל דבר''.