נדל"ן מסחרי – רלוונטי אחרי הקורונה?

האם השקעה בנדל"ן מסחרי היא כדאית ורלוונטית בתקופה שבה חלק גדול מהפעילות העיסקית עובר לדיגיטל ולפגישות זום?

שאלה זו היא אחת השאלות להן התייחס ינון שפרן, בעלי חברת "שפרן נכסים והשקעות", בהדרכתו אתמול בכנס הנדל"ן 'שווה לדעת' של ערוץ 7.

שפרן מקדים שכלל, נדל"ן מסחרי הוא אפיק השקעה עם פוטנציאל רווח גבוה יותר באופן משמעותי לעומת נדל"ן למגורים מצד אחד, אך קיים בו סיכון רב יותר מצד שני, וגם השקעת הזמן הדרושה לטיפול השוטף בו היא גבוהה יותר. ביחס לשאלה שבכותרת כתבה זו מציין שפרן כי קשה לדעת אם העבודה בבית תלך ותתגבר גם בתום הקורונה, או שלאחר שהחיים ישובו למסלולם העבודה בבית תחזור למצבה הקודם.

למרות אי בהירות זו, שפרן מציין שקיימים תחומים של נדל"ן מסחרי שלא נפגעו כלל ואף פרחו בעידן הקורונה, כדוגמת שוק המרכזים הלוגיסטיים, המיועד לאחסון מוצרים שמוזמנים אונליין, וכן מקומות של מסחר שכונתי שאין לו תחליף אונליין, כמו מכולת או ספר שכונתיים. כמובן שיש לערוך בדיקה מעמיקה של כל תחום כזה כדי לבדוק אם יש לו מספיק היצע וביקוש.

הדרכתו של שפרן עדיין זמינה בדף הכנס, וזאת עד להמשך הכנס הערב. היום ממתינות למשתתפים שלש הדרכות – על תחום רכישת הקרקעות, על השקעה בקרנות נדל"ן ועל תחום ההתחדשות העירונית.

מעוניינים בפגישה אישית עם יועץ כלכלי בלתי תלוי, שבה יהיה ניתן לקבל כלים ליישום הדברים שנאמרו בכנס באופן מותאם אישית? שלחו הודעה לכאן עם המילה 'מעוניין' ונהיה איתכם בקשר בע"ה.

להרשמה לכנס לחצו כאן