ולאדיסלב
ולאדיסלבעצמי

אנחנו נכנסים היום ליום החמישי של כנס הנדל"ן. לאחר ששמענו על סוגים שונים של השקעות נדל"ן, אנו מתמקדים ביומיים הקרובים במסלול הנפוץ ביותר – רכישת דירה בארץ, וביחס לכך נקבל ידע וכלים רבי ערך.

לכניסה לשידור החי ללא עלות לחצו כאן

מבין שלל הפרמטרים שצריכים להיבחן על ידי מי שרוכש דירה להשקעה, כדוגמת היכולת הכלכלית, האטרקטיביות של המחיר, הקירבה הפיזית וכיוצא באלו – אין ספק שכל משקיע היה רוצה לרכוש דירה באזור בו קיים פוטנציאל גבוה של השבחה. בעניין זה נארח היום בכנס הנדל"ן את שרון דידי, מומחית בהשקעות נדל"ן בישראל שמלווה משפחות רבות לביטחון כלכלי על ידי השקעה בנדל"ן. שרון תשתף אותנו בידע וכלים חינמיים בהם יכול כל רוכש דירה להיעזר.

לאחר מכן נשמע את הדרכתו של ולדיסלב ישטכרוב, מנכ"ל ובעלים של נדל"ן השומרון, שיסכם עבורנו את השאלות המרכזיות שמשקיע נדל"ן צריך לשאול את עצמו לפני כניסה להשקעה עצמה. שאלות אלו יכולות לשמש כ'צ'ק ליסט' קבוע שבעזרתו יכול המשקיע לוודא שלא פספס עניין חשוב תוך כדי התהליך המורכב של רכישת דירה.

שימו לב: רבים ממשתתפי הכנס כבר ניצלו את ההזדמנות שניתנה להכוונה אישית עם יועץ כלכלי בלתי תלוי. למעוניינים, עדיין ניתן לשלוח הודעה לכאן עם המילה 'מעוניין' ונהיה איתכם בקשר בע"ה.

לכניסה לשידור החי ללא עלות לחצו כאן