לא ממש ברור מה זה, אבל בטח יש לזה שימוש
לא ממש ברור מה זה, אבל בטח יש לזה שימושצילום: iStock

יש המצאות ששינו לכולנו את החיים, ויש כאלו שבעיקר גורמות לנו לתהות למה הממציא חשב שמדובר ברעיון טוב. ריכזנו עבורכם את ההמצאות המיותרות ביותר בעולם, שלמרות שאנחנו לא מכירים אף אחד שיקנה אותם- מסתבר שעדיין יש להם מספיק קונים.

מחנה אימונים לדגי זהב

גם אתם מרגישים לפעמים שהדג שלכם לא מספיק זז במהלך היום? פשוט תקנו לו את ההמצאה הקטנה הזאת והוא יחזור במהירות לכושר. הערכה כוללת שדה משחקים קטן עם כדור ולולאות, איתם הדג יוכל לשחק כדורסל, יחד עם צינורות קטנים דרכם הוא יוכל לעבור במהירות. ניתן רק לקוות שהזיכרון של הדג שלכם יהיה מספיק חזק בשביל לזכור את הטריקים שלמד גם בהמשך.

לפצפץ בלי להפסיק

יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות עם פצפצים ונראה שהבעיה היחידה איתם היא שהם פשוט נגמרים בשלב מסוים. במיוחד בשביל זה היה כבר את מי שטרח ויצר את משחק הפצפצים הבלתי נגמרים. המשחק כולל ריבוע קטן עם עיגולים שמזכירים את פלסטיק הבועות האהוב רק שהפעם המשחק ממשיך גם אחרי שאתם מפוצצים את הבועות.

בלי לצאת מהמיטה

לצאת מהמיטה זה אף פעם לא קל- אבל לא בטוח שתמיד חייבים לצאת. במיוחד בשביל מי שמתקשה לעזוב את המיטה בבוקר, הומצא שק השינה הלביש שמאפשר לכם פשוט לקחת את המיטה אתכם- בטיולים או אפילו בבית. במהלך היום שק השינה הופך למעין אוברול ארוך וחמים ובלילה אפשר לשנות אותו בחזרה לשק שינה רגיל. הבעיה היחידה מתחילה בימים החמים של הקיץ בהם פחות אפשרי להסתובב כל היום עם שק שינה לוהט.

להגן על העיניים

אם גם אתם לפעמים קמים באמצע הלילה לשירותים אבל מסתנוורים לחלוטין כשאתם מדליקים את האור- בטח תשמחו לדעת שיש לזה פתרון. מתקן קטן שניתן להוסיף לכל אסלה מאפשר לכם להפוך אותה לאסלה מאירה באור רך שלא יפגע לכם בעיניים באמצע הלילה. המתקן נדלק כאשר מרימים את מושב האסלה, והוא אף מגיע עם מגוון צבעים אפשרי.

לא לאבד את השלט לעולם

זה אף פעם לא פשוט לזכור את המיקום המדויק של כל שלט בבית, ותמיד לא מוצאים את השלט דווקא בזמן שהכי צריך אותו. במיוחד בשביל למנוע מצבים כאלו היה מי שטרח להמציא בגד ייחודי שיוכל לשמור לכם על כל השלטים במקום קרוב ובטוח. לא ממש ברור מה עושים כאשר מי שלובש את כל השלטים עליו יוצא מהבית, אבל לפחות כשכולם נמצאים בבית כבר אי אפשר לאבד את השלט.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!