ח"כ בצלאל סמוטריץ' בשייח' ג'ראח: הלגיטימציה לעבאס מתהפכת עלינו

חברי מפלגת הציונות הדתית מסיירים בצהריים (שני), יום ירושלים, בשכונת שמעון הצדיק (שייח' ג'ראח), במזרח ירושלים

יו"ר המפלגה, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר בסיור, "ההיסטוריה חוזרת. בכל פעם שמדינת ישראל מנהלת משא ומתן ושיחות כניעה עם הערבים שכופרים בזכות קיומנו - הטרור, שנובע מתקווה, משתולל. כך היה בהסכמי אוסלו שהתפוצצו לנו בגל טרור, וכך גם היום כשתומכי הטרור הופכים ללשון מאזניים ולממליכי מלכים במדינת ישראל".

"הלגיטמציה שנותנים ממש כעת לעבאס ותומכי הטרור מתהפכת על אזרחי ישראל. אזרחי ירושלים נמצאים במצור וזו בושה וחרפה. דווקא ביום ירושלים, היום בו חזרנו לחבלי המולדת בירושלים, בשומרון וביהודה ירושלים תחת מתקפה", הוסיף.

לדבריו, "מי שנותן לתומכי המחבלים לגיטמציה להיות חלק ממשלת ישראל- שלא יתפלא שהמחבלים מרימים ראש נגד עם ישראל".

"גדעון, נפתלי אל תזרקו את האידיאולגיה הימנית בחבירה למי שממש היום משלהב את ההמונים ומעודד את האלימות המטורפת נגד יהודים. גדעון, זאב, שרן, יועז, נפתלי, איילת, מתן, עידית, ניר. תסתכלו על טובת מדינת ישראל- תעצרו את החרפה", חתם.

עם סיום הסיור אחד המתפרעים שהפגינו קפץ על רכבו של ח"כ איתמר בן גביר וניסה להשתטח עליו. שוטרים הגיעו למקום ופינו את המתפרע.

בתוך כך ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה היום (שני) לכנס את הקבינט המדיני-ביטחוני על רקע האירועים בירושלים ובדרום. זאת, לאחר שבמהומות בירושלים נפצעו עד כה כ-305 ערבים, ו-21 שוטרים, ושוגרו 7 רקטות לשטח ישראל ביממה האחרונה.

עימותים בשכונת שמעון הצדיק: ערבים חוסמים את מפלגת הציונות הדתית