מגדל פארק בבלי
מגדל פארק בבליצילום: FREEPIK

פארק בבלי הינו פרויקט נדל"ני של היזם אלעד ישראל, עם מרחבי מגורים מהממים! שבתכנון שלהם משתתפת חברת גל נאור אדריכלים. את הקונסטרוקציה מבצע י' דוד מהנדסים והפרויקט עצמו יכלול 6 מגדלים עם יותר מ700 יחידות דיור.

הדירות הגדולות שבמגדלים מעוצבות בצורה שבה אפשר להנות משקט ושלווה במגורים באחת השכונות הטובות והאיכותיות של תל אביב, כאשר ניתן להנות מהדינמיות ומחיי חברה תוססים בשל תכנון סביבתי מעולה, קהילה טובה, נגישות אל פארק הירקון, ויותר מ 100 דונמים שנבנו סביב הפרויקט! דונמים המכילים שבילי אופניים ומסלולי ריצה, טרקלין מהמם וחלל אירועים, חדרי כושר פרטיים, חדרי ספא וטיפולים, בריכה חצי אולימפית ופארק רחב ידיים שמשרה אווירה מעימה ושלווה כאשר יוצאים אל טיולים ובילוי באזור המגורים.

משפחת תשובה ופרוייקט בבלי - מה הקשר?

חשוב לדעת שמשפחת תשובה היא הבעלים של 4 מגלים ושל 700 יחידות דיור של הפרוייקט בזמן בסמוך למבנים האלה מוקמים שני מבנים נוספים בני 34 קומות. האדריכלית גל נאור בתו של יצחק תשובה עיצבה את הדירות בהשראת אלמנטים טבעיים והפכה את הדירות למרחבים מפנקים בהשארת מגדלים דומים בעיר ניו יורק.

בין היתר התושבים שחלק כבר רכש דירות בבלי הם אנשי רוח ואומנות, כמו גם שמדובר גם באנשי עסקים ואנשי תרבות - מה שמספק סביבה נעימה ותרבותית שאופפת את המגורים במגדלים.

הפארק הרחב שנבנה והוקם למען המגדלים בין העצים והצל שהם מספקים מכיל גשר שמחבר בין שכונת פארק צמרת לפארק בבלי ובאמצעות המרחבים העיצוב של הדירות והתושבים הטובים - אפשר בהחלט להנות מאיכות חיים.

כמה מילים על הדירות המהממות של בבלי

חשוב לדעת כי הדירות שבבניינים רחבות ידיים מפנקות ומעוצבות בקפידה עם חפצים ורהיטים שנמכרו במכירות פומביות בעשרות אלפי שקלים! בין היתר הנוף שנשקף מן המרפסות הוא פרייסלייס! כך שלכל תושב יהיה מרחב שקט ונעים לחיות בו.

העיצוב הטבעי מתכתב כמובן עם הנוף ועם הפארק והמראה של הירקון שווה כל מאמץ שתשקיעו כדי לחיות במקום.

לסיכום, פרוייקט בבלי מתאים לאנשים שמחפשים איכות חיים יוקרה וטבע והכל בעיר המרכזית והתוססת ביותר בישראל - הלוא היא תל אביב.