רכבו של אלון כהן לאחר התאונה
רכבו של אלון כהן לאחר התאונהצילום: באדיבות המצלם

אלון כהן, מי שארגן יחד עם בני נוער מהמושב מחולה חתונת חסד לזוג מעוטי יכולת, ניצל היום (שלישי) מתאונת דרכים שיכלה להסתיים בתוצאה קשה.

כזכור, בני הנוער במושב הפיקו בתחילת השבוע חתונה לחתן יהודה חכמון, חייל המגיע מבית חרדי ומוגדר כחייל בודד משום שלא נמצא בקשר עם משפחתו, ולכלה רננה צידקי שמגיעה ממציאות כלכלית מורכבת.

כהן, ממארגני חתונת החסד המרגשת, נסע היום ברכבו בכביש אלון ליד משכיות כשלפתע איבד שליטה, רכבו התהפך מספר פעמים אך הוא יצא ללא פגע.

"אני נוסע מבסוט, חושב על הכתבה ואיך שזה ישמח את הנוער", שחזר כהן את שאירע בשיחה עם ערוץ 7. "לא הייתי בטלפון. שנייה אחת יצאתי מריכוז ופתאום אני רואה רכב מולי. חתכתי ימינה ואז שמאלה והתנגשתי במעקה בטיחות".

"אני מוצא את עצמי מסתובב עם הרכב כמה סלטות ואומר לעצמי איך זה ייגמר איך זה ייגמר", הוסיף. "פתאום אני קולט שאני הפוך, ראש למטה ורגליים למעלה, ולא קולט איפה אני. נפלתי לתוך תהום. המזל שלי שהייתה משאית שראתה אותי. רכב רגיל לא היה מצליח לראות. נהג המשאית היה ערבי, לא כך כך הבנתי מה הוא אומר לי בערבית אבל הוא עזר לי. ממש דקה אחריו הגיע חייל שעם הנשק שלו שבר את החלון ועזר לי".

כהן יצא מהרכב בעזרת השניים, שהביאו לו מגבת ומים קרים לשתות. "אני מסתכל על עצמי ולא קרה לי כלום. אולי שריטה קטנה. זה מטורף. נס גדול".

משם הוא פונה לבית חולים העמק בעפולה, שם ישב מול הרופאים ההמומים. "הגעתי לבית חולים, האורטופד והרופא כירורגי יושבים מולי. אני שואל אותם מה צריך לעשות עכשיו והם אומרים לי אתה צריך לעוף לבית כנסת ולברך הגומל", כך כהן.

כפי שפורסם, כהן שוחח רק הבוקר עם ערוץ 7 וסיפר על החתונה המרגשת. "גייסנו ספקים, מהדברים הכי גדולים ועד לפרטים הקטנים. חופה, קייטרינג, השכרת ציוד, אוטובוסים לאורחים, מתנות לזוג, ועד המזכרות מהאירוע", אמר.

"צוותים של הנוער התחלקו וכל אחד עבד על תחום אחר; עיצוב, טכני, מלצרים, צוותי חתן וכלה ועוד. במהלך כל ההכנות היינו בקשר עם הזוג, עם הרב של החתן ועם המש"ק ת"ש שלו בצבא".

נוער המושב, מכיתה ז' ומעלה, השתתף בארגון החתונה עד לפרטים הקטנים. החל מלהפוך את הרחבה שתחת כיפת השמיים לרחבה מתאימה לאירוע ועד לשכירת צימר עבור הזוג המאושר.

''הפקנו להם חתונה גדולה, מכובדת ומשפחתית", ציין אלון כהן. רגע מרגש נרשם כשמשפחתו של החתן, למרות הנתק ביניהם, הגיעה לזמן קצר לחתונה שלו.