וויסקי בר
וויסקי ברצילום: עדי וחיה

אם עוד לא שמעתם על הפנינה התל אביבית הזו, אנחנו שמחות להכיר לכם אותה. בהתחלה חששנו מהמקום כי אנחנו לא חובבות גדולות של וויסקי. אך במהלך הערב נוכחנו לגלות על שילובים מיוחדים עם ניחוחות וטעמים של וויסקי באוכל ובקוקטיילים שהרבה יותר מתאימים לנו.

לפתיחת הערב, חוץ מקריאת התפריט כמובן, שמחנו לראות הסבר מיוחד על כשרויות הוויסקי, ולגלות את הידע הרב בסוגי הוויסקי השונים מהמלצרים.

וויסקי בר מוזיאון הוא מתחם ייחודי, המשלב בין בר למוזיאון וויסקי, ומכיל מגוון אדיר של סוגי וויסקי ממדינות שונות בעולם. יש מסעות עולם של וויסקי- 82-138 ₪ ובהם מקבלים 4 כוסות של וויסקי שונים ומגוונים.

צילום: עדי וחיה
צילום: עדי וחיה

הוויסקי ממוקם במבנה מרשים ששימש בעבר את המוסד (וואו!). המקום נמצא מתחת לפני הקרקע וכבר מעורר ציפייה. העיצוב המרשים והכניסה המרהיבה עושה חשק אדיר להתחיל בסעודה. הקיר עם כל סוגי הוויסקי שפרוס בפני הסועדים, והתפאורה העתיקה והיפהפייה הופכים את חוויית האירוח למיוחדת במינה. התפעלנו ונשארנו מהופנטות ממבחר הבקבוקים העצום המוצג לרווחה.

התחלנו עם קוקטייל מודרני שהיה שילוב נהדר של קוקוס, ליים ואננס (48 ₪). קוקטייל שביער בנו את הרצון לטוס לקאריביים. יותר טעים מוויסקי לטעמנו.

צילום: עדי וחיה
צילום: עדי וחיה

לפתיחה לקחנו לחם ומטבלים- בשילוב איולי ירוקים, סלסת עגבניות שרופות ושום קונפי לניגוב (26 ₪). תהינו לעצמנו מה יכול להיות מיוחד ושזו מנה סתמית שתפוצץ אותנו אבל הופתענו מהלחם המופלא והריח המשגע שתהינו אם הגענו למסעדה או למאפייה.

בראשונות נורא התלבטנו מה לקחת. כל מנה הייתה נשמעת ייחודית וטעימה. אחרי לבטים, התרשמנו מקרפצ'יו מוסר עם טעם עדין של איולי וויסקי, פיסטוקים, שרי, צנוניות ופודרה זיתים (62 ₪). מנה שהיא חגיגה של טעמים וצבעים. הדג היה טרי ומפולט, ופרסו אותו דק דק. המנה הזאת מעבר לכך שהיא יפהפייה וחגיגית, היא כל כך טעימה. נשארנו עם טעם של עוד.

המנה שהייתה הכי טעימה בעיננו היא סינטה מעושנת- נתח משובח של סינטה מעושנת במידת עשייה M מדויקת להפליא ופרוסה על בצל שרוף וקרם סלק (54 ₪). שילוב הטעמים היה מושלם. רק חבל שהיא הייתה כל כך קטנה, היינו שמחות לקבל ממנה עוד.

לעיקריות לקחנו אסאדו על העצם- נתח אסאדו שמן, עסיסי ונימוח בבישול ארוך עם ברביקיו וויסקי ולצידו היו גזרים צבעוניים בגריל (139 ₪). המנה הייתה טעימה, צלויה לפרקים ורכה, מהסוג שהכי כיף לזלול. היא הייתה בנאלית ולא נפלנו ממנה.

צילום: עדי וחיה
צילום: עדי וחיה

הוספנו גם אנטריקוט מיושן- עם תפוח אדמה ואיולי ירוקים (158 ₪). האנטריקוט היה שומני במיוחד והעניק לו את טעמו העסיסי והאהוב. הוא היה עשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבות והוא יכול להיות מוגש ולנצח לבדו.

היינו חייבות לקנח ארוחה טובה בקינוח טוב ורגוע כי הקיבה כבר אותתה לנו. בהמלצת המלצר, בחרנו בוויסקיפי- סופלה שוקולד חם ומענג בשילוב חמאת בוטנים שלא הייתה כבדה מדי, ביחד עם בייגלה וגלידה (52 ₪). צירוף הטעמים של המתוק, המלוח והפריך היה משגע וסיים לנו ארוחה טובה ומוצלחת.

המקום מרשים, ויפה מבחינה אסטטית עם אווירה מגניבה במיוחד. יש אוכל טוב שמוגש בצורה מעוררת תאבון אך יקר. בנוסף, קחו בחשבון שיש זמן לא קצר של המתנה למנות. זה מקום שחובה ללכת גם אם אתם לא אוהבים וויסקי לחוויה שנותנת הרגשה של אירופה הקלאסית.

כתובת: דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב

טלפון: 03-9551105

בפיקוח צהר

צילום: עדי וחיה
צילום: עדי וחיה