לאחר חודשים רבים של מאבקים וסרטונים שזעזעו את המדינה, גזר אתמול (ה') בית המשפט 9.5 שנות מאסר בפועל על כרמל מעודה, הגננת המתעללת שניהלה את משפחתון 'בייבי לאב' בראש העין והורשעה בהתעללות ובתקיפת פעוטות בני שלושה חודשים עד שלוש שנים.

יוסי חברה, אב לילדה שחוותה התעללות ממעודה, סיפר על תחושותיו בעקבות ההרשעה: "בימים האחרונים כל ההורים לא עצמו עין, חזרנו אחורה שנתיים. 22 חודשים זה העונש המקסימלי שקיבלה פה מתעללת, ולכן 9.5 זה עונש הרתעתי. אנחנו מרוצים, זה עונש לא מספק לאף אחד כי הצלקות יישארו, ואני מקווה שזה מה שימנע את כרמל מעודה הבאה".

עוד הוסיף חברה: "בתי עברה התעללות על ידי מעודה, ובאחד הסרטונים רואים אותה מסתובבת סביב ילד קשור, ומחכה לשחרר אותו כשכרמל לא תשים לב. הילדים חיים את הטראומה הזאת. ילדה בת חמש וחצי לא אמורה לסיים לאכול ולשים את ידיה מאחורי הגב, זה היה קורה בגן.

''היו לי שתי אופציות, או שאני לוקח את החוק לידיים או שאני נלחם בכל החזיתות כדי שהחלאה הזאת תשלם על מה שעשתה. בחרתי באופציה השנייה בשביל הבת שלי", אמר.

שופט בית המשפט המחוזי בלוד, עמי קובו, גזר אתמול (חמישי) 9.5 שנות מאסר בפועל על כרמל מעודה בת ה-28, שניהלה משפחתון בראש העין, והורשעה בהתעללות ותקיפת פעוטות בני שלושה חודשים עד שלוש שנים.

מעודה תפצה את ההורים ב-400 אלף שקלים. היא הגיעה לבית המשפט מלווה באביה ומוקפת שוטרים שמפרידים בינה לבין הנוכחים.

מחוץ לבית המשפט מפגינים הורי הפעוטות ופעילים נוספים במחאה תחת הכותרת "צדק לילדים". הם דורשים להחמיר עם מעודה ולגזור עליה את העונש המרבי.

מעודה הורשעה בחודש דצמבר האחרון בהתעללות בפעוטות. עם תום שלב הטיעונים באפריל, עלתה מעודה לדוכן העדים והתנצלה בפני הילדים וההורים: "אני מתביישת בכל מעשה שעשיתי, מתביישת בעצמי. אני חיה את זה יום־יום. זה משהו שאני חווה יום ולילה, אשמור כל חיי".

מעודה ביקשה אז להתנצל גם בפני הקהל שנכח באולם בית המשפט: "אני מבקשת מכבוד השופט שיתחשב בי, בדברים שעברתי, לא רק במעשים שעשיתי. אני מקווה שיסלחו לי. שיהיו בריאים כולם".

ההורים אמרו בתגובה כי לעולם לא יסלחו לה, וכי על מעשיה אין מחילה. "כל מה שאמרת כאן, נאמר בגלל שאת מפחדת מעונש", אמרו.

כזכור, הפרשה המזעזעת נחשפה לפני כשנתיים, לאחר שסייעת ב"בייבי לאב" פנתה למשטרה וסיפרה כיצד בעלת המעון, כרמל מעודה, וסייעות נוספות מתעללות בילדים בני שלושה חודשים עד שלוש שנים.

חוקרי המשטרה פשטו על המעון של מעודה ומצאו את סרטוני המצלמות במעגל סגור, שבהם נראו מעשי ההתעללות הקשים.

מעודה נעצרה, ובהמשך הוגש נגדה כתב אישום חמור. היא הורשעה ברוב העבירות שיוחסו לה.

מצאתם טעות בכתבה או פרסומת