ח"כ יעקב מרגי
ח"כ יעקב מרגיצילום: פלאש 90

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) תקף היום (א') את הממשלה שלדבריו הדבר הראשון שהיא מבצעת הוא להדיר אברכי כולל שלא יהנו מסבסוד במעונות היום.

"הממשלה הזו היא מכונית מקרטעת. רואים את החריקות, אין נושא שעבר בצורה חלקה. הייתי נותן להם ימי חסד אם הם באמת היו עושים מה שהם אמרו וילכו רק על דברים שבהסכמה, בקונצנזוס ויעזבו את המחלוקות בחוץ", אמר בראיון לרדיו 'קול חי'.

לדבריו, "הם קיבלו מדינה במצב מצוין מבחינת הקורונה ועשו כל טעות אפשרית ואנחנו מתקרבים ל-1000 נדבקים ביום. בנושא הכלכלי, כאילו שהדבר היחיד שיציל את האוניה מטביעה זה הטלית והתפילין אז הם ישר נוגעים בציבור החרדי, בסוגיית המעונות ועוד היד נטויה".

מרגי טען כי הממשלה נוגעת בראשו בראשונה בנושאים שהכי שנויים במחלוקת. "אנחנו לא רואים שום ריפוי ושינוי בשום נושא", מוסיף מרגי. "ההפך הוא הנכון. נוגעים בסוגיות הכי הכי בעייתיות שבמחלוקת של החברה הישראלית. אין לי הפריבילגיה לחכות ולתת להם מאה ימים של חסד".

"לצערי הכנסת משרתת את הממשלה בלבד מאז שהיא הושבעה. החקיקה מוקפאת ועוד לא התחילה. היא תתחיל השבוע בתקווה שלא ימצאו תירוץ נוסף להקפיא את זה. כל מה שהממשלה רצתה עד עכשיו היא קיבלה מהכנסת בצורה פוגענית ודורסנית".

עוד הוסיף: "זה לא מצב אידיאלי שכל ישיבה וכל דיון שיהיה בממשלה יצטרכו לשלם תג מחיר לרשימות הערביות לפי המצב רוח שלהן".