פרה או עגל?
פרה או עגל?צילום: iStock

בנגלדש עדיין נמצאת בעיצומה של מגפת הקורונה, אבל גם זה לא מנע מאלפי אנשים לנסוע לחווה מרוחקת לראות פרה אחת. הפרה הנדירה היא הפרה רני שמתנשאת לגובה של 51 ס"מ בלבד ומתמודדת כיום לתואר הפרה הנמוכה ביותר בעולם.

הכל התחיל כאשר שיקור אגרו, בעל החווה בתוכה שוכנת רני הפרה, פרסם תמונות של הפרה הקטנה ברשתות החברתיות. למרות שרני הפרה בת כמעט שנתיים (23 חודשים) היא לא התפתחה באופן רגיל והיא נראית כמו פרה בוגרת בגודל של עגל. התמונות של הפרה הקטנה, גובה 51 ס"מ ובאורך 66 ס"מ, סקרנה במהירות את הגולשים ואנשים התחילו להגיע בהמוניהם לחווה.

בראיון שהעניק מנהל החווה, חסן האולדר, הוא סיפר כי אלפי אנשים הגיעו מרחבי המדינה בשביל להצטלם עם רני הפרה תמונת סלפי. לדבריו, בשלושת הימים האחרונים הגיעו למעלה מ15,000 מבקרים לחווה למרות העוצר שהוטל על המדינה בעקבות הקורונה. חסן עצמו הופתע קצת מההתרגשות הרבה סביב רני, ואמר כי הוא לא ציפה שכל כך הרבה אנשים יעזבו את בתיהם במהלך העוצר ויבואו לראות את הפרה.

בעקבות ההתלהבות הרבה, שיקור פנה גם לספר השיאים של גינס בבקשה לרשום את רני כפרה הנמוכה ביותר בעולם. כיום, השיא שמור אצל הפרה מאניקאם מהודו ששברה את השיא הקודם לפני כ6 שנים. מאניקאם היא בגובה של כ61 ס"מ, כלומר גבוהה בכעשרה ס"מ יותר מרני שעשויה לשבור את השיא בקרוב.

אבל למרות ההתלהבות סביב רני, נראה שגם לאחר שהיא תקבל את התואר הנכסף, היא עדיין תישאר אותה פרה קטנה וחמודה.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!