שלומי פולמן באולפן ערוץ 7
שלומי פולמן באולפן ערוץ 7צילום: ערוץ 7

"אימון כשמו כן הוא - מאמן את השרירים הרלוונטיים לפי הצורך וההקשר. לרוב אנשים מתאמנים פשוט כדי לשמור על בריאות ועל כושר גופני. לעיתים גם נצטרך שחרור לשריר כלשהו לאחר שלא היה בתפקוד לאורך זמן, או שהיה בתפקוד-יתר שהעמיס עליו" אומר פולמן.

הוא מסביר שישנם שלושה "שרירים" עיקריים עליהם נצטרך להתאמן - בשלב שבו אנו יוצאים לדייטים, כאשר בשילוב של שלושתם יחד - אנחנו לגמרי נהיה מוכנים לחתונה

"השריר הראשון הוא – אני עצמי. כיוון שעד היום לא נבנה קשר רציני לצורך בניית בית ישנו צורך לארגן את עצמי מחדש, לדייק מה אני צריך בדרך לזוגיות, כיצד לשחרר את שרירי ה'אני' ולמתוח אותו ל'אנחנו', בנוסף, שאלות ותובנות לצד הפנמה מנטאלית לשינוי סטטוס מרווק לנשוי, כל אלו התחומים שפיתוח שלהם יביאו אותי מדייט לחתונה".

"השריר השני הוא ביחס לבת הזוג המיועדת. מהי נקודת המבט שלי על בת הזוג? אלו יעדים משותפים יש לנו במאה השנים הבאות? האם היא המתאימה לי כרעיה ואֵם ילדי? דיוק בצורך שלי ביחס לבת הזוג מאפשר לקדם קשר באופן טוב יותר.

"והשריר השלישי הוא הקשר שבינינו", מסביר פולמן, "כיצד ליצור קשר פתוח ומיטבי? מהם הכלים ליצירת קשר משמעותי המאפשר להגיע להכרות מיטבית? כיצד נשלב בין שכל לרגש בקשר שנוצר?

הוא מציין כי כמו בכל אימון, בעזרת תרגילים רגשיים ושכליים נכונים, ניתן לפתח את שרירי הדייט על מנת לעבור תקופה יפה זו בהנאה והצלחה. "אין סיבה שהדרך לשליש גן עדן תעבור בשלושה רבעים של גיהינום. יש כלים ודרך ליצירת חתונה בזמן קצר ובאנרגיה גבוהה", הוא אומר.

פולמן מוסיף כי "במהלך האימון יש להבחין בין שני רבדים, ראשית הוא הרובד הרגיל והמותאם לרוב מוחלט של הבחורים והבחורות שיוצאים לדייטים, וברובד זה נעסוק בתובנות המקובלות שנכונות לכולם תמיד ובכל קשר. כגון: מהי אהבה? ההבדל בין אהבה והתאהבות, כיצד מקבלים החלטה? מה עושים עם "רגליים קרות"? מה אני מחפש? מה ההבדל בין 'רוצה' ל'צריך' בקשר? על מה מדברים בדייט?

"רובד נוסף הוא הליווי לחתונה שבו יש להתמקד בשאלות הספציפיות שעולות בקשר השייכות לזוג הזה. בשלב זה נצטרך לעשות התאמה בין הכללים והתאוריות לבין הבחור או הבחורה (או שניהם) באופן שפוגש אותם. המיוחדות של כל אחד והשאלות שעולות דווקא מתוך קשר זה יקבלו מענה ברובד של הליווי לחתונה". מסכם פולמן, ומוסיף כי "אף פעם אל תהססו לפנות לאימון, - עיסוי של שריר הדייט יעשה רק טוב ומזל טוב".

הכותב, הוא יועץ זוגי, מאמן אישי ומאמן לחתונה - מנבחרת המאמנים של פרויקט 252.
פרויקט 252 הינו המיזם המקיף והגדול ביותר ללמידת זוגיות, המאגד בתוכו אלפי רווקים ורווקות עם הדרכות ליווי שבועיות, נבחרת מאמנים אישית, ועוד שלל פעילויות ותוכן.

עדיין לא בפרויקט? קליק פה ואתם בפנים, הירשמו עכשיו >>