אורית פרקש הכהן
אורית פרקש הכהןצילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן נבדקה ונמצאה חיובית לנגיף הקורונה.

על פי הנחיות משרד הבריאות, החל מאמש נמצאת השרה בבידוד, על כן לא נכחה בישיבת הממשלה שהתקיימה היום.

השרה חשה בטוב ומנהלת את ענייני משרדה מרחוק.

הבוקר (ראשון) התקשר ראש הממשלה נפתלי בנט ליו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר המאושפז בבית החולים בשל מחלת הקורונה, דרש בשלומו ואיחל לו רפואה שלימה.

נמסר כי "השיחה בין השניים הייתה לבבית, ח"כ בן גביר סיפר לרוה"מ בנט על מסירות הנפש של הצוות הרפואי בהם האחים והאחיות, הרופאים והרופאות במחלקות הקורונה ויחד עם זאת ביקש להוסיף תקנים לכח אדם, כדי להקל על העומס הרב ששורר במחלקות. רוה"מ בנט השיב כי הוא עובד על כך והורה להוסיף 2.5 מליארד שקל למערכת הבריאות".

בסיום השיחה הודה ח"כ בן גביר על דאגתו הכנה של ראש הממשלה ואמר: "אני מודה לראש הממשלה נפתלי בנט על שיחתו והתעניינותו בשלומי, זה לא מובן מאליו שבזמן שנטל המדינה הכבד נמצא על כתפיו, הוא טורח ומתקשר להביע התעניינות במצבי הרפואי".

גם יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו שוחח עם בן גביר ממקום חופשתו בחו"ל ואיחל לו רפואה שלימה. ח"כ בן גביר הודה לו על דאגתו הכנה ואמר: "זה לא מובן מאליו שבזמן שנתניהו שוהה בחופשה עם בני משפחתו, הוא טורח ומתקשר להביע התעניינות במצבי הרפואי".

בן גביר, שחלה בקורונה, אושפז בליל שבת בבית החולים הדסה שבירושלים בעקבות החרפה בתסמיני הקורונה. בן גביר מסר כי הוא חש בטוב, נמצא בהכרה מלאה ובהשגחה של צוות הרופאים.