אוהדי בית"ר (ארכיון)
אוהדי בית"ר (ארכיון)צילום: פלאש 90

ביום ראשון האחרון התקיימה שיחת פיוס בין בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לכ-30 אוהדים, במהלכה דנו שני הצדדים בעיקר בכל הקשור למלחמתו של חוגג בארבעה מאוהדי בית"ר, חברי ארגון האוהדים, 'לה פמיליה'.

במהלך השיחה הבטיח חוגג כי אם הארבעה שכרגע מורחקים ממשחקי בית"ר ירושלים, בית וחוץ, יתנצלו, הוא יאות לפתוח דף חדש ובכך לשים סוף לפילוג ביציעים.

פחות מ-20 שעות אחרי כן, שלח חוגג באמצעות עורכי הדין של בית"ר ירושלים, מכתב התראה לפני תביעה לאחר מראשי ארגון האוהדים, על פיו הוא נדרש לשלם למועדון הבית"רי פיצוי בסך של שני מיליון שקלים תוך 14 ימים בשל הנזקים שהארגון גורם למועדון.

במכתב מתואר הנזק בשל אירועים אלימים וגזעניים שפוגעים בתדמית המועדון וגורמים לנזקים אדירים מול ספונסרים וגורמים עסקיים, ובהתראה שנשלחה נכתב כי "בשל מעשיך ומעשי חברי הארגון נגרם למועדון נזק של עשרות מיליוני שקלים, אך לצרכי פשרה ועל מנת להימנע מהליך משפטי, מוכנים אנו לסיים את המחלוקת בסך של שני מיליון שקלים".

במהלך זה איבד חוגג את אהדת הקהל שעוד זכה לה לאחר שיחת הפיוס ולמעשה סתם בעצמו את הגולל על ההזדמנות לפתוח דף חלק ונקי בינו לבין אוהדים רבים, כאשר ברשתות החברתיות רבים הביעו מחאה על הדרישה המוגזמת וחסרת הפרופורציות.

מעשהו זה של חוגג הינו עוד נדבך במלחמתו בארגון האוהדים 'לה-פמיליה' ונדמה כי במלחמה זו מי שתפסיד תהיה קודם כל בית"ר ירושלים עצמה שבלי הקהל שלה תתקשה לייצר תוצאות טובות על כר הדשא, וזה עוד בלי קשר לצד המקצועי הבעייתי.

מי שמיהר להגיב על מכתב ההתראה הוא לא אחר מאשר יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, שאמר כי מדובר בתביעת הפחדה.

"כשהדבר המרכזי שבעלים של קבוצה עושה זה לנהל מלחמה נגד אוהדים מסורים ונאמנים, (וגם אני לא תמיד חותם על כל מילה/ קללה, של לה פמליה), התוצאה שהמועדון נהרס ובית"ר ירושלים נחרבת. חוגג, במקום מלחמה באוהדים היקרים שהם הלב והסמל והגשת תביעות הפחדה מנופחות וטיפשיות תתחיל להביא רכש, לחבר ולהתחבר".