מבצע למצטרפים למנויי אותיות וילדים
מבצע למצטרפים למנויי אותיות וילדיםצילום: יח"צ

בגיליון הקרוב שיצא לקראת החגים יוצאת לדרך תחרות הכתיבה הגדולה של מגזין 'אותיות וילדים'.

בתחרות צפויים להשתתף אלפי ילדים מרחבי הארץ שישלחו 'קטעי כתיבה'. השופטים שילוו את התחרות הם סופרים, ובכל גיליון תינתן הבמה לדברים שהילדים כתבו.

להצטרפות למגזין אותיות וילדים לחצו כאן

נופיה בר ניצן, עורכת המגזין, מספרת: "יש במגזין מגוון של תוכן, הוא חולש על הרבה תחומים, מצחיק, ערכי ומתאים למגוון רחב הגילאים, ממש מראשית הקריאה מגן חובה וכיתה א עם חידונים ותמונות וגם כתבות עומק שמתאימות לילדים בכיתות ה-ו.

"אנחנו משתדלים לעסוק בכל מה שהילד צריך: מדע וטבע ערכים ויהדות היסטוריה וקריאה. ממש לתת מקום להכל. אנחנו מדברים קודם אל הילד בגובה העיניים, לגעת בו".

"אנחנו נייצר לו עניין מתח ונשתדל כמה שאפשר לגרות אותו לרצות לקרוא לכתוב ולצאת מהקיבעון של הצפייה במסך שהופכת אותו לנפעל ולא לפעיל. העבודה במגזין זה לא רק מקצוע בשבילנו, זה אידיאולוגיה".

לרגל תחרות הכתיבה יוצאים במגזין במבצע מיוחד: מתנה לכל מצטרף! סט הספרים של 'נדב נווה' - 'החיים ע"פ ינון' וגם חודש הכרות ב-5 שח בלבד!

אחת לשבועיים המגזין יוצא לאור עם 84 עמודי צבע איכותיים ומרתקים. בין שלל הכותבים הקבועים ניתן לפגוש את: חיים ולדר, נתנאל ובת אל אפשטיין, אתי אלבוים, אבישי שטרית, יהונתן רוזנהק, טוביה רוזנפלד, עדי דוד, חיים אקשטיין, מושיק גולסט, אלחנן בן אורי ועוד.

בין דפי המגזין תמצאו כתבות, מדורים, סיפורים בהמשכים, מדורי קומיקס, חידונים ועוד הפתעות רבות. לאחרונה מצורף למגזין באופן קבוע מוסף פופולרי לנוער המתאים לגילאי 12–18. המוסף מתאים לקוראי 'אותיות וילדים' שהתבגרו ועדיין רוצים תוכן איכותי ומעניין.

הגליון האחרון שיצא עוסק בנושא אדמה ושמיטה, עם כתבה מרתקת על 'שבתי קושלבסקי' שגר בחווה ונלחם בטרור החלקאי , ראיונות עם חקלאים על ההתמודדות בשנת שמיטה, יצירה של דחליל מפלסטלינה, איך נראתה השמיטה בקום המדינה מדור מתכונים - 'פרי האדמה' ועוד ועוד.

במגזין. הבא ׳מגזין ראש השנה׳ ראיון מיוחד של טוביה רוזנפלד עם ילדים שהם עיוורי צבעים,מדור חדש של אורי לרמן ילדים מוספים אור - הילדים כותבים ואורי מאייר אותם. ועוד הרבה הפתעות מעניינות ומגוונות.

במערכת המגזין מסבירים: "המטרה שלנו לפתח אצל הילדים את הרצון לקרוא לכתוב ובכך להעשיר את עולם התוכן שלהם, אנחנו רואים איך הילדים היום מבלים שעות על גבי שעות במחשב, בטבלט או בסמארטפון, כשיש לילד או הילדה מגזין צבעוני עשיר מסקרן ומלא בתוכן מול העיניים זה גורם לו להרים את הראש מהמסך".

מצטרפים עכשיו למגזין אותיות וילדים ונהנים מתוכן מעולה לילדים, מתנה למצטרפים וחודש ראשון ב-5 ש"ח בלבד