עמר בר לב
עמר בר לבצילום: Basel Awidat/Flash90

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, נפגש היום (חמישי) עם שגריר האיחוד האירופי, עמנואל ג׳ופרה, שעתיד לסיים את תפקידו בעוד פחות משבוע.

בפגישה שוחחו השניים על קידום הסכמי שיתוף הפעולה בין מדינת ישראל והאיחוד האירופי, השר בר-לב שאל את השגריר על עמדת האיחוד בנוגע לסוגיית איראן ועסקת הגרעין החדשה הנרקמת וקידום הכרזה על חיזבאללה כארגון טרור ביתר מדינות האיחוד האירופי.

כמו כן, שוחחו השניים על המצב במזרח ירושלים והאלימות ברחוב הערבי ובערים המעורבות. השגריר ג׳ופרה בירך את השר בר-לב על יוזמתו לקידום אכיפת חוק איסור צריכת הזנות בישראל והביע את תמיכת האיחוד האירופי ביוזמה זו.

בסיום הפגישה אמר השר בר-לב: "אני מודה לשגריר ג׳ופרה על הפגישה ומאחל לו, כיוון שהוא מסיים את תפקידו ב-1 בספטמבר, הצלחה רבה בהמשך דרכו".

"כולי תקווה וציפייה לפגוש בהקדם עם השגריר הנכנס במקומו ולקדם עימו את יחסי המשרד לבט״פ והאיחוד האירופי. היחסים ושיתופי הפעולה בין המשרד לביטחון הפנים הישראלי והאיחוד האירופי, ובפרט ההסכמים הנרקמים לשיתוף פעולה עם היורופול, חשובים לנו מאוד. אני מאמין כי בפנינו הזדמנות לכונן מערכת הדוקה ומועילה אף יותר מבעבר", דברי בר לב.