מתוך 'פגע וברח'
מתוך 'פגע וברח'באדיבות נטפליקס

'פגע וברח' עוררה הרבה רעש בישראל והזמינה לא מעט כותרות, ובצדק. זו הייתה הפקת המקור הראשונה של נטפליקס בישראל ומי שחתומים עליה היו היוצרים של פאודה המצליחה ככה שהציפיות היו בשמיים, אך בפועל, התוצאה הייתה מאכזבת למדי.

הסדרה אמנם הצליחה להתברג לרשימת התכנים הנצפים ביותר במדינות רבות בעולם, אך ביקורות רבות, כולל של כותב שורות אלו, חשבו שאחרי כל הבאזז המקדים והשמות הגדולים שלוהקו לכתיבת הסדרה מגיע לנו יותר.

היום מתברר כי גם ענקית הסטרימינג עצמה מאוכזבת למדי מהסדרה, שכן נטפליקס הודיעה באופן רשמי כי לא תהיה עונה שנייה לסדרה וכי הפלירט הקצר הזה בין רז וישככרוף לנטפליקס שנקרא 'פגע וברח' בא אל קיצו מוקדם מהצפוי.

כזכור, הסדרה עוקבת אחרי גבר שנשוי באושר שחייו מתהפכים כשאשתו נהרגת בתאונת פגע וברח מסתורית בתל אביב. מוכה ומבולבל, הוא מחפש את הרוצחים של אשתו ועוקב אחריהם לארה"ב לשם ברחו בעזרתו של אהוב לשעבר, ושם הוא חושף אמיתות מטרידות על אשתו האהובה ועל הסודות ששמרה מפניו.

הסדרה מצולמה בחלקה בניו יורק ובחלקה בישראל, וכמעט 70 שחקנים דוברי עברית מופיעים בה לצד שחקנים אמריקאים, כשבין השחקנים הישראלים ניתן למצוא את רז עצמו, מורן רוזנבלט, ליאור אשכנזי וגל תורן.